כיצד לבחור חברה להובלות קטנות?



כאשר אנחנו זקוקים לשירות של הובלה קטנה, עבור רהיט אחד או פריטים בודדים – הנטייה היא להעמיס את הפריטים הללו על המכונית הפרטית שלנו וכך לשנע אותם אל היעד. אם אתם עומדים בצומת הזו – כדאי שתדעו כי תהיה זו טעות מצדכם. גם אם מדובר בכמות קטנה של פריטים – עדיין אין זה אומר שתוכלו לזלזל ברכוש שלכם ולהפקיר אותו על ידי הובלה בלתי אחראית.

 

הובלות קטנות – רק עם חברת הובלות בעלת שם גדול!

כאשר אנחנו רוצים להעביר רהיט כמו שולחן גדול, מיטה כבדה, פסנתר וכדומה או כאשר מדובר במוצר חשמלי כזה או אחר, הנטייה היא בדרך כלל לנסות לחסוך בדמי ההובלה ולהעביר את הפריט באופן עצמאי. הבעיה עם הובלות בצורה שכזו היא שפעמים רבות הרהיט או המוצר החשמלי ייהרסו או ייפגעו בדרך ויגיעו אל היעד כאשר הם כבר כלל לא במיטבם או שהם אפילו יצאו מכלל שימוש.

רק חברת הובלות מקצועית תוכל להבטיח לכם כי כל מה שתבקשו להעביר – אכן יעבור בשלום ובשלמות ויגיע אל היעד בדיוק באותו המצב בו הוא יצא מידיכם.

איך תבחרו חברה להובלות קטנות?

הבחירה בחברת הובלות לצורך הובלה קטנה דומה מאוד לבחירה בחברת הובלות להובלות רגילות. בשני המקרים חשוב לנו מאוד כי המוצרים או הפריטים אשר אותם אנחנו רוצים להעביר – יעברו באופן הכי בטוח. אז איך נוודא כי אכן הגענו אל החברה הנכונה? כאן חשוב לשים לב לכמה פרטים חשובים אשר צריך לתת עליהם את הדעת.

  • חברת הובלות קטנות שתהיה מנוסה – חשוב מאוד לבדוק כי מדובר בחברה מקצועית ומנוסה שכבר ביצעה בעבר הובלות והיא עוסקת בדבר גם כעת. הניסיון מקנה מקצועיות רבה וכך העבודה תתבצע היטב.
  • חברת הובלות בעלת מוניטין – ישנן חברות הובלה מוכרות ובעלות שם טוב המוכרים בשוק ויש גם את חברות ההובלה שלא ממש מוכרים. כאשר אנחנו רוצים להעביר לידיה של חברת ההובלות את הרכוש היקר שלנו אנחנו חייבים לוודא כי אנחנו מגיעים לידיים מוכרות, ידיים של בעלי מקצוע המוכרים בשוק וזכו לשם טוב. רק חברה כזו היא אכן חברה אשר עליה נוכל לסמוך בלב שקט. היות וחברה בעלת מוניטין היא בדר"כ חברה אשר רכשה את שמה הטוב ביושר ואנחנו יכולים לאפשר לעצמינו ליהנות משירותיה בלב שקט.
  • חברת הובלות עם ביטוח – נקודה חשובה ביותר זהו הביטוח על התכולה. רק חברה המציגה ביטוח כזה תהיה ראויה לאימון שלנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה