טיפים להפקת אירועי בר מצווה



מאז ומתמיד שימשו אירועי בר מצווה מושא להתרגשות לכל המשפחה. הבן חוגג לראשונה אירוע שכולו נכתב עליו, וההורים זוכים לנחת מבנם. בנוסף, יש כאן גם אלמנט דתי, לפיו הילד הגיע לגיל מצוות, מה שנושא עמו אחריות למעשיו, וזה לכשעצמו סממן להתרגשות משני הצדדים: ילד והורים. בשביל אירוע כזה, אנו ממליצים בחום על אולם או גן אירועים. אל תנסו לחגוג אלטרנטיבית, כי מניסיון – אם זה אירוע ראשון שלכם מאז ברית המילה שלו ושל אחיו – זה פשוט לא יצליח.

 

בר מצווה באולם

בר מצווה באולם היא הבר מצווה הקלאסית שרובכם ודאי פיללתם לה. מדובר בחגיגה במתחם סגור ומעוצב היטב, לרוב גם מקורה (כי מתחם לא מקורה הוא בדרך כלל גן אירועים). אולם אירועים לבר מצווה מתחיל מ- 400 איש, ויכול לאכלס גם כמה אלפים מהם, תלוי בסוג האירוע שאתם מתכננים יחד עם ילדכם. חשוב, בראש ובראשונה, לבחור באולם שגם העיצוב שלו מוצא חן בעיניכם (ובראש ובראשונה בעיניו של הילד), וגם כזה אשר יכול להכיל את כמות האורחים אשר תכננתם להזמין מבעוד מועד (אנו ממליצים להכין רשימה שמית לפני שתדפיסו הזמנות כדי להבין על כמה אורחים יתבסס האירוע).

בר מצווה בגן אירועים

גן אירועים הוא מעין העתק של האולם רק תחת כיפת השמים. ישנם מקומות שהם רק גני אירועים, ללא מקטע מקורה, וישנם מקומות שהם שילוב של גן אירועים ואולם אירועים. הגן פתוח והאולם מאחוריו כשהוא סגור. בר מצווה בגן אירועים יכולה להיחגג בשישי בצהריים או בערב של יום חול. בדומה לאולם, יש לברר מהי כמות המקסימום של האורחים שתוכלו להכניס.

בר מצווה במתחם אירועים משולב

בואו לחגוג בר מצווה במתחם גן הטרסה בשרון שיש בו גם גן אירועים וגם אולם אירועים. במתחם כזה אתם יכולים, למעשה, לחוש תחושות מגוונות, גם של הגן הפתוח ורווי הבריזה, וגם של האולם הסגור והמוגן. בימות החורף ניתן לחגוג באולם בלבד, אלא אם כן המתח מצויד בסגירת חורף ואמצעי חימום טרמיים שיגרמו ליושבי גן האירועים לחוש כמו בבית, בהתעלם מנזקי הקור.

למידע נוסף על אירועי בר מצווה ניתן לפנו אלינו!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה