חדרי בריחה בראשון לציון



פעם קראו לזה טרנד, היום חדרי בריחה הם כבר הרבה מעבר לזה
כך מספרת לנו הדס ממתחם מסתורי חדרי בריחה בראשון לציון

לפני מספר שנים, היו בסה"כ כמה חדרי בריחה בודדים, היום זה  כבר הפך לסוג בילוי עיקרי לחברים משפחות ואפילו לילדים ( לרוב מגיל 8 ומעלה ).

הקונוטציה הראשונה כשאומרים חדרי בריחה היא קונוטציה של חדר בריחה אימתי.

אבל כבר מזמן זה לא ככה, היום חדרי בריחה בכל הארץ, וגם בראשון לציון קיבלו אופי מגוון מאוד, מחדרי בריחה מאתגרים, דרך חדרים טכנולוגיים, חדרי הרפתקה, וחדרי קונספט.

כשאנחנו מדברים על חדרי קונספט הכוונה היא לחדרי בריחה מעוצבים לפי נושא שמוכר לנו.

אצלנו במתחם חדרי הבריחה בראשון יש 2 חדרי קונספט, אחד הוא "אבירי השולחן העגול" המפורסם, והשני "הודיני" – המבוסס על סיפורו של הקוסם ואמן האשליות הגדול, שממש נפתח לפני מספר שבועות וזוכה לביקורות מעולות מצד הבורחים.

 

חדרי בריחה לא רק משחק

ענף חדרי הבריחה בישראל, ובפרט חדרי בריחה בראשון לציון התרחב, היום כבר תוכלו לשחק ולשלב את המשחק עם חגיגה של אירוע, יום הולדת או בר מצווה ואפילו מסיבת רווקות.

המתחם בראשון לציון מכיל בתוכו חדר אירועים פרטי, ומתחם ייעודי שמתאים לאירועי חברה.

פעילות גיבוש לצוותים זה הדבר הבא בתחום, תארו לכם מצב בו אתם סגורים בחדר שאין אפשרות לצאת ממנו, אלא רק בשיתוף פעולה מלא של כל השחקנים, היופי הוא שכל אחד מהחברים מביא איתו כשרון אחר, ישנם אנשים יותר שכלתניים שתורמים בחידות מורכבות ויש כאלו יותר יצירתיים  שיכולים לפתור גם חידה הכי מורכבת, פשוט עם היכולת שלהם לחשוב בצורה ייחודית ומגוונת.

חדרי בריחה לילדים

חדרי בריחה לילדים זה כבר ז'אנר אחר לגמרי, הרי ידוע שכל מה שהמבוגרים עושים גם הילדים רוצים, כך התפתח לו ענף חדש, " היינו צריכים לבצע שינויים מהותיים ברמת החידות" כך מספרת הדס – הבעלים של מסתורי – חדרי בריחה בראשון לציון, ילדים הם מאוד יצירתיים, לפעמים יש  צורך להכניס חידות שלמבוגרים ממש קשה לפתור אבל לילדים זה נראה ממש הגיוני.

חדרים שמותאמים לילדים לרוב יהיו מגיל 8 ומעלה, אבל כיום יש טרנד חדש של חגיגת יום הולדת ואף בר מצווה בחדר בריחה, אם יש לכם ילד בוגר יותר, זהו אחלה פתרון לפעילות חברתית מגבשת, ולרוב גם יותר זולה משאר האופציות כשזה נוגע לבר מצווה או יום הולדת.

ראשון לציון – בירת חדרי הבריחה

לאור התפתחות ענף חדרי הבריחה באיזור ראשון לציון יש באזז בקרב אנשי התעשיה שראשל"צ הופכת להיות הדבר הבא בתחום ה Escape Rooms, כך המקצוענים קוראים לחדר בריחה.

אסקייפ רום מוצלח הוא כזה שהחידות בו לא מורכבות מדי אך לא קלות מאוד, כל העניין הוא טיפה להפעיל את גלגלי המוח, אבל בכל זאת שיהיה אפשר לברוח תוך שעה.

אסקייפ רום קשה מדי יכול להיות מאוד מאכזב. שאלנו את הדס, "למה פתחתם חדרי בריחה בראשון לציון דווקא?", התשובה שקיבלנו היא שבעיר ראשון לציון יש הרבה משפחות, איזורי הבילוי גדלים בצורה דרסטית, החדרים שלנו ממוקמים באזור הסינמה סיטי ובאזור קניון הזהב, כך שממש מתאפשר לבורחים שלנו

להגיע למשחק בחדר בריחה ולאחר מכן להמשיך למסעדה או סרט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה