ההכנסה החודשית הכספית נטו למשק בית הכי גבוהה בראשון לציון



הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה סקר הוצאות משקי הבית ב-14 הערים הגדולות בישראל, מהם עולה כי הפער בין ההכנסות לבין ההוצאות הגדול ביותר הוא גם בראשון לציון ועומד על 6,365 ₪ * מצטרף לסקר הקובע כי אחוז הגרים בדירה בבעלותם בראשון לציון הוא הגבוה ביותר 76.1% מבין 14 הערים הגדולות בישראל.

ההכנסה החודשית הכספית נטו למשק בית בראשון לציון זינק בשנה החולפת מ-17,762 ₪ ל-19,182 ₪. בכך עקפה ראשון לציון את תל אביב וניצבת במקום הראשון מבין 14 הערים הגדולות בישראל בהכנסה זו. כך קובעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שבדקה הוצאות משקי בית בערים הגדולות.



החדשות הטובות יותר הן שבסוף החודש נשאר לתושבי העיר יותר כסף בכיס. מהסקר עולה כי ראשון לציון במקום הראשון גם בפער בין ההכנסות שכאמור עומדות על 19,182 ש"ח לבין ההוצאות שעומדות על 12,817 ₪. אגב, ההכנסה הכספית ברוטו למשק בית הגבוהה ביותר היא גם בראשון לציון ועומדת על 23,724 שקל.

לסיפורים הכי מעניינים בראשון לציון – הצטרפו לפייסבוק שלנו

נתונים אלו מתפרסמים לאחר פרסום הסקר החברתי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ביולי השנה, שקבע כי תושבי ראשון לציון הם הכי מרוצים מאיכות חייהם בסביבת מגוריהם מבין שמונה הערים הגדולות בישראל. גם במקרה זה תל אביב הייתה במקום הראשון בשנתיים האחרונות ועתה כאמור ראשון לציון במקום הראשון עם 89.9% מתושבי העיר ציינו כי הם מרוצים מאיכות חייהם.
נתון מעניין נוסף שמציב את העיר במקום הראשון הוא אופטימיות לגבי החיים בעתיד. נתון זה משמעותי שכן הוא מצביע על יציבות ומגמת שיפור איכות חיים לאורך זמן.

ראש העירייה, דב צור, אמר כי העובדה שראשון לציון ניצבת בראש רשימת הערים הגדולות בפרמטרים רבים מעידה שהעיר צועדת בכיוון הנכון משנה לשנה "בשנים האחרונות אנו רואים פרי לעמלנו, ראשון לציון זו עיר איכותית שטוב לחיות בה. אנו לא שוקטים על השמרים ולומדים כל הזמן איך ניתן להשתפר ומפיקים את הלקחים הנדרשים".

קרדיט צילום: אביב בן אור


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה