שירותי ניקיון למשרדים ומבנים מסחריים



כאשר המבנים הם מסחריים, ולא לצרכי דיור, הדבר האחרון שאתם צריכים הוא עוד בעל עסק קטן/בינוני, כמוכם, שיגבה מכם כספים ויישם פרויקטים לבניין. מניסיון, זה תמיד גורר מריבות ומחלוקות, מצריך אתכם להיקרא לישיבות וועד מייגעות, וכל זאת תחת לחץ של עבודה והספק אדיר שנגרע מהיום שלכם.

 אם נקלעתם לבניין משרדים בו אחד העוסקים הוא הוועד, אנו ממליצים לכם לפעול לביטול הסמכות שלו והזמנת חברה חיצונית תחתיו ואם כבר חברה לניהול וועד בית חשוב לבחור בחברה שמספקת את כלל השירותים העוסקים בניהול ותחזוקת המבנה. חברה מתאימה לתפקיד הינה את אחזקות. מה אתם מרוויחים בפנייה לחברה?

ביצוע שקט ללא הכבדה על השוכרים

כל פרויקט שאנו נבצע הוא פרויקט שיוסכם אתכם. במעמד החתימה מולנו, אנו נכנס פעם אחת ישיבת שוכרים בה נצביע על הפרויקטים שאתם רוצים שיתממשו בבניין. בהתאם לכך, אנו נגבה את הכסף למימוש הפרויקטים עם כניסתנו לתפקיד. לאחר הגבייה, העבודה שתביא למימוש הפרויקטים תהיה כולה עלינו. אם נצטרך חברה חיצונית אחרת שתבנה, אנחנו נביא את הטובה ביותר. כל זה יקרה, למעשה, כשאתם מרוכזים בעיסוקיכם ועבודתכם ללא דאגות. כעבור ימים ספורים כבר תראו את השינויים המיוחלים בבניין בו אתם עובדים.

עבודה יעילה ומהירה מאד על כל פרויקט ניקיון

החל מניקיון פשוט של חדר המדרגות בבניין, ועד ניקיון קומפלט של רחבת הכניסה, החל מעבודות להסרת עובש מקירות פנימיים במתחם הבניין ועד עבודות מורכבות לפינוי תכולות לא מזוהות של שוכרים אגרנים, אנו מבצעים את משימותינו במהירות הבזק. הדבר נובע מהיותנו מיומנים בענף הניקיון, וגם בשל כך שאנו משתמשים במכשירי ניקיון אלקטרוניים, לרבות מכונות קיטור מורכבות. גם כאשר הוחלט לקחת קבלן חיצוני שיהיה לעזרנו, אנו תמיד נבחר את הטוב ביותר עבורכם.

ללא הסתרת מידע מהשוכרים

הכספים שייגבו על ניקיון הבניין לעולם לא יירשמו על ידנו כ- "ניקיון כללי". אנו מחויבים לספק הסברים מלאים לאן הולך הכסף ובמה צריך להשקיע על מנת שהבניין וסביבתו יישארו נקיים. ייתכנו תקופות בהן כספי הגבייה יהיו יקרים יותר מתקופות אחרות, למשל כאשר יש צורך לעשות פוליש לרצפה או לתקן סדקים בקירות. במקרים אלו אנו נציין זאת ואף נתריע מראש לפני ההחלטה לגבות את התשלום. בדרך זו, תהיה לכם בקרה מלאה על הכספים שלכם, ואתם תדעו בדיוק מהו הייעוד שלהם בכל עת.

שואב אבק מרכזי - דרך יעילה לשמור על הניקיון במבנה

שמירה על הניקיון במבנה הינה חשובה הן לתדמית והן לאווירה. דרך יעילה לביצוע משימה זו הינה שימוש בשואב אבק מרכזי. שואב אבק מרכזי הינו מערכת טכנולוגית מתקדמת  המאפשרת להתקין ולפזר נקודות שאיבה ברחבי המבנה בעזרת צינור נשלך ועל ידי כך לסייע לכם ביצירת סטנדרט ניקיון גבוה. שואבי אבק מרכזיים לבית הינם קלים ונוחים לתפעול כאשר כל שעליכם לעשות זה לשלוף את הצינור שאיבה מהקיר ולחבר לו את אביזר הקצה המתאים.

עיצוב ייחודי למבנה– כיצד עושים את זה נכון?

כחלק מניהול המבנה יש להתחשב גם בפן העיצובי. לעיצוב המבנה ישנה השפעה רבה על המשתמשים בו הן מבחינת אווירה והן מבחינת תדמית. פתרון יעיל לעצוב תקרות המבנה הינו תקרות נמתחות. תקרה נמתחת הינה תקרה מגבס יחד עם יריעות PVC  בעלות הרכב מיוחד המשתנה ממבנה למבנה. היתרונות הבולטים בתקרה מסוג זה הם: זמן התקנה קצר , מבחר עיצובים בגבס , יצירת אווירה בחלל וכן העובדה שתקרה נמתחת לא מצריכה תחזוקה. אז אם אתם מעוניינים בתקרה בעלת עיצוב ייחודי פנו לחברת ארטזון תקרות נמתחות

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה