דוג פרנדלי? טיפים לחיפוש צימרים שמקבלים כלבים



אנשים רבים נקשרים לכלב שהם מגדלים כחיית מחמד עד כדי שהוא הופך להיות ממש חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

 

בימים כתיקונם אין לך כל השפעה על השרה והיומיום אך כאשר מתכננים חופשה משפחתית - מגיעה הדילמה - מה עושים עם הכלב? כשם שאי אפשר לצאת לחופשה משפחתית מושלמת ומוצלחת ללא אחד מבני המשפחה - כך אנשים לא רוצים לטייל ללא הכלב שלהם.

נשאלת השאלה - מה עושים אם מעוניינים לצאת לטיול של כמה ימים אשר כולל גם לינה מחוץ לבית. התשובה טמונה במציאת צימר שמקבל כלבים. כיום בעלי צימרים רבים כבר מודיעים מראש האם מותרת כניסת בעלי חיים למתחם הצימרים שלהם או אסורה. כך יכול כל בעל כלב להחליט איזה צימר יתאים לחופשה המשפחתית או הפרטית שלו - עם הכלב. יש שיקולים לכאן או לכאן בנוגע להפיכת הצימרים למותאמים לחיות מחמד ובעלי החיות צריכים לדעת בדיוק מה הכלב יקבל שם בזמן השהות.

מה צריך להיות בצימר על מנת שיתאים גם לכלבים?

אין זה מובן מאליו שכלבים צריכים להרגיש בנוח בעצמם כאשר הם לנים מחוץ לבית שאותו הם מכירים ואליו הם רגילים. יחד עם זאת, בדרך כלל מוצעים כמה שירותים המתאימים לכלבים על מנת שירגישו בנוח:

  • מקום לינה ומרבץ - בעלי צימרים רבים יעדיפו שהכלבים לא יעלו על הספות המרופדות או על המושבים המפוארים. במקום זאת הם יניחו בקרבת מקום שטיח או מיטה המיועדת לכלבים ואפשר יהיה להתאים את הגודל שלה לגודל הכלב שאמור לבקר בצימר.
  • שטחי משחק וריצה - כלבים צריכים להתאוורר בשטח הפתוח, להוציא אנרגיה ולרצוץ כדי לחלץ את עצמותיהם. בעליו של מתחם צימרים צריך לאפשר את השטח רחב הידיים הזה על מנת שהכלבים יוכלו להתאוורר בו.
  • כלי אוכל ושתייה - על מנת שהכלב יוכל לאכול ולשתות מתי שירגיש צורך לכך - צריכים להיות בצימר כלי אוכל המתאימים לכלבים. ברוב המקרים יביאו בני המשפחה את האוכל שהכלב צורך ולא צריך יהיה לקבל אותו מבעל הצימר, מה גם שכיום ישנם לא מעט סוגים.
  • מרחק מצימרים או משפחות אחרים - במידה ומתחם הצימרים מציע אפשרויות לינה למשפחות עם או בלי כלבים - הרי שצריך לכבד אלה את אלה ומשפחות שלא מעוניינות בנוכחות הכלבים לא אמורות להיות מושפעות מהכלבים של משפחות אחרות.

מה מתאים כחלק מחופה עם הכלבים?

כיום ישנם לא מעט מסלולי טיול המתאימים גם לחיות מחמד, לרבות כלבים. מכיוון שמדובר בחיה פעילה, גמישה ואנרגטית מאד - הרי שאפשר לקחת את הכלב למסלולים במגוון רחב של דרגות קושי ונופים. הכלב יוכל לקפץ בין סלעים או בין השיחים, לנוח לצד השביל או אפילו לטבול במימיו של נחל או נהר. בעצם אפשר לומר שכל מה שבני המשפחה יעשו - גם הכלב יוכל לעשות ביחד איתם, זאת במידה ובוחרים במסלול שנחשב לידידותי לכלבים ומותאם להם.

אתרים או מקומות שמזמינים כלבים להגיע לא יכללו פעילות שיש בה בעלי חיים אחרים ובני המשפחה יוכלו לבלות ביחד עם כלבם האהוב. אין ספק שמדובר באפשרות לא פחות ממושלמת, שכן כאשר מזמינים צימר עם כלבים בצפון - אפשר ליהנות הרבה יותר, כשהכלב יוצא לחופשה ביחד עם בני המשפחה והם לא צריכים להתגעגע אליו או לדאוג שמא הוא נמצא במקום שבו אין הוא מטופל כראוי. גם הכלב ייהנה מאד מהשהייה עם בני המשפחה במקום שונה מזה של השגרה היומיומית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה