2400 תלמידים ישתתפו במבצע הקש בדלת



עיריית ראשון לציון והחברות העירוניות העניקו, כמדי שנה, צ'יק תרומה לפתיחת מבצע ההתרמה * תלמידי בתי הספר העל יסודי יבקשו מהתושבים לפתוח את ליבם וכיסם * במהלך השנים האחרונות הביא המבצע לתרומות של מאות אלפי שקלים.

תרשמו ביומן: היום (שני 23.10.17) יפתח מבצע ההתרמה השנתי "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן. כ-2400 תלמידי כיתות י' ידפקו על דלתות תושבי העיר ויבקשו להמשיך לפתוח את הלב ואת הכיס למען החולים.


עיריית ראשון לציון והחברות העירוניות: החברה הכלכלית, החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט, החברה לבטחון ותאגיד המים מני"ב, יפתחו את המבצע עם הענקת צ'יק תרומה. סכום זה מצטרף לתרומות של מאות אלפי שקלים שנתרמו על ידי תושבי העיר בשנים האחרונות. ראש העירייה, דב צור, ציין: "אנו גאים לקחת חלק בפעילות המבורכת של האגודה למלחמה בסרטן. בכל פעם אני נחשף לערבות ההדדית ולהתגייסות תושבינו למען מטרה נעלה זו ואני נפעם".
המבצע הארצי מאפשר לאגודה להמשיך ולסייע לכ-200,000 חולים הנאבקים נגד המחלה. כאמור, האגודה למלחמה בסרטן אינה נתמכת על ידי אף גוף ממשלתי ומתקיימת אודות לתרומות הציבור שעזרו לאגודה להביא לגידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ולשיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים. 


הסניף המקומי בראשון לציון, בראשות רות אברמוביץ', נחשב לפעיל מאוד ומדי שנה מצליחים תלמידי העיר להעלות את היקף התרומות. בשנה שעברה היו אלו שלושה בתי ספר שקיבלו גביעים על הצטיינותם ביום ההתרמה. גימנסיה גן נחום הוא בית הספר שהצליח להתרים הכי הרבה כסף ביום ההתרמה "הקש בדלת". תלמידי י' בבית הספר הצליחו להתרים יותר מ-22,600 ₪. למקום השני הגיעה הגימנסיה הריאלית עם התרמה מכובדת ביותר של למעלה מ-18,600 ₪ ולמקום השלישי קרית החינוך אמירים עם כמעט 15 אלף ₪.


יו"ר הסניף בראשון לציון, רות אברמוביץ' הוסיפה: "כמדי שנה בחודש אוקטובר אנחנו מקיימים את יום ההתרמה הארצי של האגודה למלחמה בסרטן. עד היום הגענו בזכות התרומות להישגים גדולים מאוד במיגור המחלה הארורה הזו והיד עוד נטויה. אני קוראת לתושבים להרים את תרומתם לאגודה למלחמה אשר מסייעות במחקרים, רכישת מיכשור לבתי חולים, עזרה לילדים חולים המאושפזים ואינם יכולים לבקר בבית הספר, ברכישת מיחשוב ועוד. אני מודה לעיריית ראשון לציון על שיתוף הפעולה ולתושבי העיר על תרומתם ועזרתם".

לתרומות ניתן לפנות לסניף האגודה בטלפון: 03-9565506


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה