6 בתי ספר מראשון לציון נבחרו כבתי ספר מצטיינים של משרד החינוך



שישה בתי הספר קיבלו גמול כספי כולל בסך כ-33 אלף ₪ * משרד החינוך מתגמל מדי שנה עובדי הוראה בגין הישגי בית הספר * הקריטריונים לתגמול מכוונים לבתי הספר שחוללו את השינוי המשמעותי ביותר בקרב תלמידיהם

מקיפים אמירים, יגאל אלון וראשונים, קריית חינוך ממלכתי דתי מקיף ב', אולפנא וטומשין. אלו בתי הספר המצטיינים על פי משרד החינוך שיגמלו על כך תגמול כספי. מדי שנה, משרד החינוך מתגמל עובדי הוראה בגין הישגי בית הספר. הקריטריונים להצטיינות נוסחו בהסכמה שבין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת ההסכם "עוז לתמורה".



בתי הספר נמדדים על היבטים רחבים בעשייה הבית ספרית והחישוב כולל ממדים חברתיים, ערכיים ולימודיים בהם מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור. התגמול ניתן באופן דיפרנציאלי על פי ארבע דרגות. סך הכולל של התגמולים שקיבלו בתי הספר עומד על יותר מ-33 אלף ₪, כאשר טווח התגמולים נע בין 3,000 ₪ ל- 8,000 ₪.

לסיפורים הכי מעניינים בראשון לציון – הצטרפו לפייסבוק שלנו 



ראש העירייה, דב צור, בירך את בתי הספר שנבחרו כמצטיינים ואמר "לצד ההישגים והצלחות במישור הפדגוגי, אנו לא מוותרים לרגע על המישור הערכי. למערכת החינוך יש אחריות ותפקיד משמעותי בעיצוב וגיבוש הזהות והערכיות של כל תלמיד. השאיפה היא שכאשר הם יסיימו את לימודיהם, הם לא רק יהיו תלמידים טובים יותר אלא גם אנשים טובים יותר".

מחזיקת תיק החינוך, חברת המועצה, הפרופ' תמי רונן, הוסיפה: "זו גאווה גדולה שמדי שנה, בתי הספר בראשון לציון נבחרים למצטיינים בעשייתם החינוכית, הפדגוגית והערכית".



מנהלת מקיף ה', אמירים, אתי וינקלר, אמרה: "כמנהלת ביה"ס זכיתי להיות שותפה ולהוביל את השיפור העצום שזכינו לו בשנים האחרונות, אנחנו מאוד מתרגשים מהמקום המכובד אליו הגענו אך כבר עומלים על היעדים שעלינו להשיג בשנה הבאה. אני רוצה להודות לכל צוות המורים והעובדים על ההשקעה, המסירות והעבודה הקשה לאורך כל השנה. אני רוצה להודות לראש העירייה-דב צור, לראש מינהל חינוך- ד"ר שוש נחום, מנהלת אגף העל יסודי- מירי אור גוטפריד וכמובן לפנינה שומרון- מפקחת ביה"ס על האמון, הסיוע והתמיכה לאורך כל הדרך. חשוב לי להעביר מסר לתלמידי היקרים, אתם מוכיחים שנה אחר שנה שאתם מסוגלים, נבונים, שאפתנים וביחד אנו מאמינים שהשמיים הם הגבול. אני גאה להיות מנהלת ושותפה לקבוצת מנהלים איכותיים ומצוינים בעיר ראשון לציון".

שר החינוך, נפתלי בנט: "במסגרת רפורמת התמונה החינוכית, נקבעו שורה של מדדים אשר נועדו לשקף את העשייה המבורכת והמגוונת של בתי הספר. כך גם מתווה התגמול הדיפרנציאלי, הוא כולל שורה של מדדים חינוכיים, שמציגים את מכלול העשייה המבורכת של המנהלים והמורים. חוסנה של החברה הישראלית טמון באיכות מנהליה ומחנכיה. אני מברך את המנהלים ועובדי ההוראה שהצטיינו בטיפוח ובעיצוב הערכים של הדורות הבאים.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מערכת החינוך צועדת קדימה, בכל הפרמטרים, וזאת בזכות עובדי הוראה מצטיינים שחוללו שינוי משמעותי בקרב תלמידיהם. אני מברך את בתי הספר הזוכים על פעילותם לחינוך לערכים, לטיפוח מצוינות ולתרומה לחברה ולקהילה. משרד החינוך מקדם שיח חינוכי שמשלב ערכים, הישגים לימודיים, מניעת נשירה וטוהר בחינות, וניכר שבתי הספר שזכו בתגמול הדיפרנציאלי השכילו לקדם ערכים אלו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה