תלמידי ביה"ס חופית במערב לקחו חוף תחת חסותם



לומדים, מנקים ותורמים. תלמידי בית הספר היסודי חופית לקחו על עצמם משימה: לאמץ את חוף מספר 3 * הם לומדים בחוף הים, מקיימים מבצעי ניקיון ומציעים לילדים המבקרים בחוף ליהנות מצעצועי ים ולהחזיר בסוף השימוש * ים של חינוך והתנדבות

בית הספר היסודי חופית ממוקם במרחק אווירי של קילומטר מחוף הים. הקרבה והשם המחייב הובילו את בית הספר ואגף החופים והאגמים לשיתוף פעולה מקסים וערכי. בית הספר מאמץ את חוף מספר 3, הנקרא, איך לא, חופית ותלמידי בית הספר מבלים בו לא מעט. תלמידי בית הספר לומדים על הים והסביבה בכיתת לימוד שהוקמה על ידי אריאל פרמון, אחד מאבות התלמידים. הם מקיימים מבצעי ניקיון, כמו שנעשה בשבוע האחרון בו פשטו על החוף בשיתוף עמותת "אקואושן" המלווה את התלמידים לאורך השנה בתכנית בבית ספרית במסגרת הייחודיות "חוף חופית- לימודי ים וסביבה", וליווי המציל ומנהל אגף חופים ואגמים, אלי שוורצברג.

כדי שהחוף יישאר נקי גם לאחר שיעזבו, הסבירו התלמידים לעוברים ושבים כיצד כמה דקות מזמנם יכולות להותיר חוף שלם ריק מפסולת מיותרת.

מתברר גם שלתלמידי בית הספר יש לב רחב והם גם רוצים שייהנו ב"חוף שלהם", אז הם הציבו מתקן לשימוש הקהל – צעצועי משחק לים, נועדו לשימוש חוזר.

מי שעומדת מאחורי יוזמת הכיתה הלימודית בים, הקמת חוף הים בשטח בית הספר והתמקצעות התלמידים בתכנית "ים וסביבה" היא מנהלת בית הספר, ורד חנגלי משיח, אשר לצורך הגשמת חלומה השתתפה בלימודי תכנית "מפרש" במשך שנתיים שלמות, וסחפה אחריה צוות מורים חדשני ונמרץ ו-350 תלמידות ותלמידים נלהבים.

תמונות באדיבות בית הספר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה