אלפים השתתפו בהפנינג בספורט הראשון



ספורט אתגרי, קיקבוקס, תיפוף על כדורים, TRX וכמובן צעדת השלושה המסורתית * חגיגת הספורט באצטדיון האתלטיקה התחיל עם אלפי תלמידי בתי הספר והמשיך עם כלל תושבי העיר.

הפנינג הספורט הראשון שקיימה עיריית ראשון לציון משך אלפי תלמידים ותושבי העיר. זו הפעם הראשונה שהחברה העירונית מקיימת יום מרוכז עתיר פעילויות, מתקנים ומדריכים שהקפיצו והלהיבו את הקהל.

החגיגה הספורטיבית לתושבי העיר התקיימה במסגרת שבוע הספורט הישראלי. ההפנינג החל בשעה 08:30 בבוקר ויועד בתחילה רק עבור תלמידים. 300 מכלל בתי הספר בעיר לקחו חלק ביום זה. בין היתר הם התנסו בספורט אתגרי, קיקבוקס, תיפוף על כדורים, TRX ועוד.


החצי הראשון של היום נפתח לכלל תושבי העיר שנהנו והתנסו בכל הפעילויות הספורטיביות שהוזכרו ופעילויות נוספות שמתאימות למשפחות כמו מתחם ג'ימבורי לגיל הרך. בשעה 17:00 החלה הצעדה המסורתית והשנתית -צעדת השלושה לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט זכרם לברכה.

בשעה 20:30 השתתפו נשות העיר בהפנינג אירובי המוני שכלל אימון משולב של קיקבוקס וזומבה. האירוע התקיים במעמד ראש העירייה, דב צור וסגן ראש העירייה, מחזיק תיק הספורט, איתן שלום.

צילום: יוסי אלתרמן ואבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה