טיפים לארגון חתונה קטנה



זוגות רבים מחליטים להתחתן במקום קטן או אפילו בחצר הבית שלהם. הם מעדיפים אירוע אינטימי מאשר אירוע שמורכב רובו מאנשים שהם לא ממש מכירים. חתונה גדולה היא לא הוצאה שכל זוג יכול לעמוד בה ולפעמים, לא שווה להתחיל את חיי הנישואין בהלוואה. בכל אופן. במידה ואתם בוחרים לערוך חתונה קטנה. להלן כמה טיפים בנושא.

 

שירות קייטרינג איכותי שמספק טעימות – העובדה שאתם לא מתחתנים בגן אירועים, אלא מזמינים שירות קייטרינג, לא אומרת שאתם צריכים לוותר על שלב הטעימות. כאשר אתם פונים לחברת קייטרינג לאירועים קטנים, חשוב מאוד לעבור על התפריט שלה אבל במקביל לברר האם אפשר להגיע לטעימות. כמו כל, שמרו לעצמכם את הזכות לבטל את החוזה במידה ולא אהבתם את האוכל בשלב הטעימות.

חימום – במידה ובחרתם לערוך חתונה בחורף או בסתיו, כדאי לדאוג לאמצעי חימום לאורחים. גם אם בחרתם לעשות את האירוע בחצר הבית, כדאי לפנות לחברת השכרת ציוד לאירועים ולהשכיר מהם פטריות חימום. כמו כן, כדאי לדאוג שיהיה דוכן אם תה וקפה בתחילת האירוע ולא רק בסופו כדי שיהיה נעים יותר לאורחים שלכם.

עלות מול תועלת -  לא אחת קורה שהתברר שכאשר זוגות העדיפו להתחתן בחצר הבית שלהם, הסתבר שעלות הפקת האירוע היא זהה או אפילו יותר גבוהה מאשר חתונה רגילה באולם. לכן זה לא תמיד משתלם, אם כן הכסף הוא לא הבעיה במקרה זה, אלא הנוחות שבמקום שאתם רוצים להתחתן בו. השכרת ציוד, אישורים ועוד גורמים יכולים לייקר את המחיר גם אם מדובר באירוע קטן. קחו זאת בחשבון.

תיזמון -  חתונה במהלך חודשי יולי אוגוסט או חגי תשרי עלולה להיות מעט בעייתית. מדוע? הרבה אנשים יוצאים לחו"ל בתקופה זו כך שעלול להיווצר מצב שאתם תפספסו אורחים חשובים. לכן כדאי  לקבוע תאריך לחתונה אחרי החגים. הרי היעדרות אורחים בחתונה קטנה, בולטת הרבה יותר מאשר בחתונה גדולה.

הוזלה ע"י שיטות הגשה – תמיד כדאי לבדוק אופציות להוזיל את עלות המנה. בין אם מדובר באולם או חצר הבית, בחלק מהמקרים עלות המנה יכולה להיות זולה יותר במידה ואתם בוחרים בהגשה ע"י מזנונים ולא ע"י מלצרים לשולחן. יחד עם זאת, לא אצל כל חברת הסעדה ישנו הבדל במחיר לפי שיטת ההגשה.

קבוצות רכישה -  מתכננים חתונה באולם קטן? אתם יכולים לעשות עוד מאמץ על מנת להוזיל את המחיר ע"י השתתפות בקבוצות רכישה. כאן, לעומת רכישת דירה מקבלנים, אין בכלל סיכון. כדאי לבדוק את האופציה הזו.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה