לא מתפשרים על איכות - ציוד למספרות מנצחות



מספרות הן המקום המקסים שאנחנו הולכים אליו, בעיקר נשים, כדי לקבל את כל הטיפוח והפינוק שאנחנו מבקשים לעצמנו, ולא רק תספורת.

ההנאה מתחילה עם הכניסה למקום, העיצוב שלו שנעים לעינינו ומכניס אותנו לאווירה של מכון טיפוח וטיפולים שמהם נצא יפים ומטופחים יותר, והפינוק שבתחושה שמישהו מסתובב סביבנו ודואג לנו. לכן, ציוד למספרות נכון ומתאים למקום מתחיל גם בריהוט שבו אנחנו מרגישות נוח לשבת, לחכות, להקשיב לשיחות ולדבר על עצמנו ולקבל את המראה הנחשק שלנו. הריהוט, אם כך, חייב להיות נוח ויפה, יציב מאוד כדי שלא ייגרם לו בלאי גדול, במחיר סביר לבעלי המקצוע כדי שלא יצטרכו להעלות מחירי שירותים כדי לממן את הכל, וכמובן עם כל האחריות שיצרנים מובילים שמחים לתת כאשר הם מכירים באיכויות הריהוט שלהם.

ציוד למספרות לטיפולים השונים

היום יש הרבה יותר מאשר רק תספורות פשוטות ולא מורכבות במספרות, בעיקר של נשים. הציוד למספרות הוא אמנם הרבה יותר קומפקטי מהמכונות שהיו בעבר במספרות הישנות והנוסטלגיות, אבל מצד שני, נוספו כל כך הרבה חומרים עכשוויים, טיפולים, מכונות שונות ומסרקים ומספריים שאפשר להשתמש בהם, שהציוד בימינו הרבה יותר מגוון מאשר פעם. עם זאת, הבסיס הוא תמיד אותו בסיס. יש כיורים וכיסאות מיוחדים לצורך השטיפה, יש ריהוט להמתנה בין הטיפולים ועד שמקבלים אותך לספר, יש מכונות שונות לייבוש, לסלסול, לגזירה וגזיזה, ויש המון חומרים שחייבים לאחסן בצורה היגיינית ומסודרת כדי לשמור על מקום ומרחב פעולה נוח לספר, כיסאות העבודה שמפוזרים מול עמדות עבודה ומראות, ושולחנות קטנים וארוניות. 

תכנון נכון של מספרה

המספרה היא למעשה מקום שבו חייבים לתמרן בין הלקוחות היושבות בכיסאות המיוחדים או בספות ההמתנה, לבין הארוניות והציוד המיוחד, והחומרים החריפים שחייבים לשמור בארוניות מיוחדות. השילוב שבין פתרונות אחסון לבין עמדות עבודה עמוסות בחומרים ובציוד מיוחד ומסוכן מאוד. כלומר, גם תכנון המספרה חייב להתחשב בכך. יצרן וספק ציוד למספרות שנחשב טוב מספק בדרך כלל ציוד שעומד זמן רב בבלאי הגבוה הצפוי לו, מספק חומרים וחלקי חילוף ותיקונים בזמן וללא שהיות, וזמין לכל קריאה.

ציוד מספרות עם אחריות

משך האחריות שנותנים היצרנים לציוד שלהם מצביע על מידת האמון שלהם באיכותו ובטיבו. העמידות של הריהוט המיוחד, האיתנות של הציוד שצריך לשמש לכל הטיפולים ולהיות גמיש במיוחד בכל מיני מצבים ותנוחות שבהם מבצעים את הטיפולים, ולכן האמינות חשובה יותר מכל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה