מילוי שפתיים – כיצד הופכים את השפתיים ליפות יותר



נשים רבות טוענות שהשפתיים הן אחד האיברים החושניים ביותר שיש. נכתבו על זה שירים, ביססו על זה לא מעט דמויות בקולנוע ובטלוויזיה. זו הסיבה שהן משקיעות לא מעט זמן וכסף בטיפוח השפתיים בצורות שונות.

 

ישנן נשים שהתברכו בשפתיים מלאות ועל כן, הן אינן צריכות לשנות אותן אלא רק לטפח אותן עם אודם ובצורות אחרות. לעומתן, יש לא מעט נשים שלא התברכו בשפתיים מלאות ויפות והן מבקשות שפתיים כאלה, גם בשביל להרגיש יותר נשיות וגם בשביל להטיב עם המראה שלהן. לשם כך הן עוברות טיפול של מילוי שפתיים. מדובר, כפי שנוכל לראות בהמשך המאמר, בטיפול אסתטי מאוד פשוט וקל, אשר ניתן לעבור אותו במגוון רחב של מרכזים רפואיים אסתטיים וקליניקות שונות, למשל בדרמוסתטיק קליניק.

לפני שנסביר כיצד מבצעים טיפול אסתטי של מילוי שפתיים, חשוב להבהיר, לא מדובר בטיפול שדורש הרדמה מלאה וגם לא טיפול כואב אשר דורש תקופת התאוששות ארוכה. מדובר על טיפול מאוד פשוט, שמזכיר במהותו טיפול מילוי קמטים. זו הסיבה, ששני הטיפולים הנ"ל, הפכו להיות מאוד פופולאריים במהלך השנים. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר בוחרות לעבור את הטיפול, בין היתר, חלקן חוזרות עליו שוב ושוב במידת הצורך.

יש להדגיש עוד, מדובר בטיפול כל כך פשוט וקל, שגם החוויה ממנו היא מאוד נעימה, להבדיל, נניח מטיפולים אחרים, שלעיתים החוויה גורמת למטופלים לוותר עליהם, אפילו אם מדובר בטיפולים שהתוצאות שלהם איכותיות מאוד.

מה זה טיפול מילוי שפתיים

כאמור, טיפול מילוי שפתיים יכול להתבצע בכל מרפאה שמבצעת טיפולים אסתטיים, מדובר בטיפול שמתבצע על ידי רופאי עור, לרוב. הרעיון הוא למלא את השפתיים באמצעות הזרקת חומר מילוי, בוטוקוס ודומיו, אל תוך השפה.

הטיפול מתבצע באמצעות הרדמה מקומית, זאת בשביל להקל על הרופא לבצע את הפרוצדורה וכן למנוע מהמטופל כאבים. אחרי הזרקת חומר ההרדמה, אפשר להתחיל למלא את השפתיים בחומר מילוי. הרעיון יהיה למלא את השפתיים בצורה סימטרית ושווה, כך שיהיה ניתן בכל נקודה להרגיש את החומר.

בדומה לטיפולי מילוי אחרים, נניח מילוי קמטים, גם כאן, הטיפול יימשך לא יותר ממספר דקות, אחריו המטופל יוכל להשתחרר הביתה. בדרך כלל, אחרי טיפול מילוי קמטים, תורגש נפיחות מספר ימים באזור, וכן תהיה תחושה יובש. בשני המקרים, זה ייעלם תוך מספר ימים. ויהיה ניתן להרגיש שוב את השפתיים באופן רגיל.

צריך לציין, ההמלצה היא לעשות טיפול מילוי שפתיים אצל גורמים מקצועיים שמתמחים בכך, לא רק בשביל שהטיפול יתבצע באופן מקצועי ומסודר אלא גם בשביל שלא ייווצר מצב, שהמילוי יהיה סימטרי, אחרת זה עלול להיראות מאוד לא מרשים ומאוד לא יפה, מה שידרוש כמובן תיקון בהקדם.

כאן המקום למקום, טיפול מילוי שפתיים שונה במהותו מטיפולים אסתטיים אחרים, שכן ניתן לבצע תיקונים של הטיפול. אם התוצאות לא משביעות רצון או אם כעבור זמן מה המילוי נהרס, אז יש צורך לבצע מילוי מחדש. נשים רבות מבצעות תיקון לטיפול במידת הצורך, כך הן יכול

כך הן יכולות להימשך וליהנות משפתיים חושניות.

לסיום, אם אתן מחפשות מקום לערוך בו טיפול מילוי שפתיים, זה הזמן ליצור קשר עם הצוות של דרמוסתטיק קליניק, המרפאה המובילה בישראל לטיפולים אסתטיים ובפרט טיפולי מילוי שפתיים. כאן תוכלו ליהנות מצוות מוביל שישמח לטפל בכן. אתן מוזמנות ליצור קשר דרך האתר או בטלפון, ולקבוע תור עוד היום לטיפול מילוי שפתיים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה