הנה הם באים- הקרביים: עצות למתגייסים



חודש נובמבר ידוע כחודש גיוס של המון חיילים וחיילות קרביים. אשדוד נטין אספו לכם את העצות הטובות ביותר כדי לשרוד את ההתחלה בצורה הטובה ביותר.

הכירו- נשק: הדבר הראשון שתקבלו ותצטרכו להתרגל אלייו הוא הנשק שלכם. הוא שם תמיד, ישן אתכם בלילות וצועד אתכם בימים ואפילו בשירותים. הכי חשוב- לא להיבהל ממנו, אף אחד לא מצפה ממכם לעשות שום דבר שלא הוכשרתם אלייו.

תכתבו את השם שלכם על הכל: לכולם יש את אותו ציוד צה"לי וכל כך קל להתבלבל ואולי בסופו של דבר, גם לאבד פריטים. דאגו לסימון הדברים שלכם, אפילו בצורת מדבקה קטנה עם ראשי התיבות של שמכם.

תיצרו קשר כמה שתוכלו עם ההורים: התגייסתם לקרבי. נכון, כרגע אתם לא באמצע עזה או לבנון אבל ההורים דואגים, אז מה הבעיה פשוט לשלוח פעם ביום הודעה או להתקשר לשיחה קצרה של דקה ורק לדווח שהכל בסדר- כדי שלא יהיו לחוצים?

ראש קר: הידעתם? גם אם תהיו עטופים בחרמונית, אבל הראש שלכם חשוף- תסבלו מקור. לכן, דאגו לכובע מחמם שעומד בחוקי הצבא וכך לא תסבלו מקור ולא תחלו תוך רגע בשמירות ובתרגילים.

 אל תתבודדו: זה ידוע שחברים מהצבא אלו חברים לכל החיים, במיוחד בשירות של לוחמים\לוחמות שהקרבה היא הכי אינטימית שאפשר. תיצרו לכם חברים, תהנו מהזמן הפנוי בין הכשרה לשמירה ותנסו להוציא את המיטב מהאנשים סביבכם. 

זכרו שהכל עובר: בסוף הטירונות והקורס, יגיע זמן הסדיר ואתם תהיו אלו שיוכלו להתגאות בתואר "השומרים\ השומרות של המדינה". תודה לכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה