נחיתה לקראת המראה



"ברור שאנחנו מכוונים הכי גבוה", אמר עידן מימון לאחר מסע ההכנה לעונה בצ'כיה ולקראת פתיחת העונה. עידן ממתין לבוגונוביץ שיחלים, מתרגש לקראת משחק הפרישה שלו, ומרוצה מהשתלבות רוזנטל ושקלים: "הם הפכו לחלק מהמשפחה"

העונה הראשונה של עידן מימון כמאמן נמצאת כאן ממש מעבר לפינה, ובטרם מצטרפת הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון אל משחקי גביע איגוד השופטים ביום שישי הקרוב בהרצליה (16.00), מסכם עידן את מסע ההכנה לעונה בצ'כיה, שהסתיים באופן מוצלח ביותר עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים מול קבוצות בכירות בליגה הצ'כית: דוקלה פראג, לובישיץ וג'יסין. "להיות מאמן זה הרבה יותר קשה מאשר שחקן", מתוודא הסמל והשחקן של הפועל בשלושת העשורים האחרונים. "יש עליך הרבה יותר אחריות לכך שהשחקנים יידעו בדיוק מה לעשות, ועם כל הכבוד למאמן, אתה תלוי בשחקנים, בכך שיבצעו את ההוראות. למזלי, עד עכשו, השחקנים הראו אופי ויכולת במשחקים בצ'כיה. אני מאוד מרוצה מהמסע".


גוראן בוגונוביץ, המקשר הקרואטי החדש, שנפצע במשחק אימון מול רמת השרון, החמיץ את המשחקים והוא אמור לחזור רק בעוד כחודש וחצי, כך שהפועל בסגל ישראלי לחלוטין. עידן: "זו בעיה להיות בלי זר אחד אפילו, אבל עדיין יש לנו סגל מספיק חזק כדי לשרוד את התקופה בלעדיו. היכולת שלו היתה מצוינת במעט הדקות בהן הספיק לשחק אצלנו, וכך גם ההשתלבות החברתית שלו בקבוצה. אנחנו נצטרך אותו בהמשך".

- איך השתלבו השחקנים החדשים, אריאל רוזנטל ודניאל שקלים, וגיא כהן שחזר מהשאלה?
"השתלבו בצורה מושלמת. הם הפכו מהיום הראשון לחלק מהמשפחה ממש. הם התקבלו יפה מאוד על ידי השחקנים ותפסו את מקומם כאילו נולדו בקבוצה. זו המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת לאריאל ודניאל. הם תורמים המון, הן מקצועית והן חברתית, וכמובן שגיא השתלב בלי בעיה ובמהירות לאחר שחזר אלינו".

- אז אחרי שראית את הקבוצה בפעולה, ובידיעתך את הסגלים של קבוצות הצמרת, תוכל לאמר לאן העונה הזו הולכת?
"ברור שאנחנו מכוונים הכי גבוה ושנהיה חזקים יותר כשגוראן יחזור, ואז נוכל להתמודד מול כל קבוצה. בינואר נשקול אם צריך זר שני בנוסף. תהיה ליגה חזקה עם שלוש קבוצות מובילות - הפועל ומכבי ראשון, ומכבי תל אביב, ואחריהן אשדוד, הרצליה, רמת השרון, שידגדגו את הצמרת. עשינו הכנה טובה בצ'כיה, שם ניצחנו קבוצות ברמה אירופאית טובה, הרבה מעל רמת הליגה בישראל. החבר'ה התגבשו שם באימונים ובמשחקים, ובסך הכל אנחנו נראים טוב".

- ובקרב, במסגרת הליגה, משחק הפרישה שלך. אתה מוכן עידן?
"אני כבר מתרגש לקראת הארוע. עוד לא מתאמן, אבל עוד שבוע-שבועיים אתחיל לגעת בכדור כדי לבוא עם טיפה רגש. אני לא יודע מה מתכננים בהפועל אבל בטוח שיהיה פסטיבל וסומך על האנשים כאן שזה ייראה יפה. לאחר מכן אתרכז שוב בדבר האמיתי, להיות מאמן".
קרדיט: האתר הרישמי של הקבוצה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה