פנאתינייקוס מתעניינת בשון דאוסון



אחרי הפרסום על ההתעניינות של מועדון הפאר בגארד מכבי ראשון לציון, ביוון שוחחו עם דניאל חזן על הנושא: "לא מעוניין לחשוף את הסכום שפאו תצטרך לשלם כדי להחתים את דאוסון"

בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט, לפיה פנאתינייקוס מעוניינת בגארד מכבי ראשון לציון, שון דאוסון, היום (שלישי) שוחחו ביוון עם סוכנו של השחקן, דניאל חזן, שאישר את ההתעניינות של מועדון הפאר היווני בשחקן. " זה נכון שישנה התעניינות מצידה של פנאתינייקוס", אמר סוכנו של דאוסון, דניאל חזן. "הכול תלוי בסכום שהם יציעו לנו. יש לו בחוזה אופציית יציאה, אבל אני לא מעוניין לחשוף את הסכום אותו תצטרך לשלם פאו כדי להחתימו בשורותיה".

למרות דבריו של חזן, שלדאוסון יש אופציית יציאה מחוזהו, במכבי ראשון לציון חזרו והדגישו היום כי לדאוסון יש יציאה מחוזהו רק ל-NBA.

העובדה כי דאוסון ינסה להתקבל לליגה הטובה בעולם עד לסיום ליגת הקיץ, לפחות ב-18 ליולי, ואולי לאחר מכן אף לנסות להתקבל לליגה דרך מחנות טרום העונה באוקטובר, עשויה להיות בעייתית לפנאתנייקוס. דאוסון ונציגיו חזרו והדגישו במהלך העונה כי השחקן רוצה לשחק, ולכן נשאר במכבי ראשון לציון, ומעבר לפאו, שם אמור לשמש שחקן ספסל, לא מסתדר עם דבריהם של אנשי מחנה דאוסון.

דאוסון, היום כבר בן 22 (1.98), אלוף המדינה הטרי עם מכבי ראשון לציון, הציב לעצמו יעד ברור בקיץ הזה - להתקבל לליגת ה-NBA. זמן קצר אחרי חגיגות הזכייה הוא יצא לניו יורק, שם הוא עובד כעת עם מאמן אישי, וביום שישי הקרוב יחבור לקבוצת ליגת הקיץ של ווישנגטון וויזארדס, במדיה יופיע בלאס וגאס החל מ-8 ביולי.

אם דאוסון ינחת לבסוף באתונה, הוא לא יהיה הישראלי הראשון שעושה זאת - וגם לא הראשון שמגיע ממכבי ראשון לציון. בקיץ 1999, כשנה לאחר אותו משחק באילת, ז'ליקו אוברדוביץ' מונה למאמן פאו והביא ממכבי תל אביב את עודד קטש, עמו זכה בגביע אירופה; ב-2012 רכשו הירוקים מעיר היין את הרכז דרווין קיצ'ן, אולם הוא לא הצליח להשתלב בקבוצה ושוחרר כעבור חודשיים. כעבור שנה הגיע אליהם אקס אחר של הכתומים, ג'וליאן רייט (שעבר בין לבין גם בקראסני קריליה הרוסית). המושבה הישראלית בבירת יוון כללה במרוצת השנים גם את דרור חג'ג' ועמית תמיר בא.א.ק אתונה ואת יותם הלפרין באולימפיאקוס.

קרדיט: אור שקדי ואהרל'ה ויסברג "וואלה ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה