כדוריד: מכבי ראשל"צ החתימה את דייויד ראסיץ'



חיזוק למכבי ראשון לציון. סגנית האלופה החתימה את הסרבי דייויד ראסיץ', מקשר שמאל בן 30, ששיחק בישראל בעונת 2012/13 במדי מכבי ת"א. מדובר בהחתמה משמעותית לסער פרנקל והקבוצה שלו לקראת העונה הבאה ובהחלט מראה על הכוונות של ההנהלה החדשה בראשות היו"ר ראול סרוגו. בעסקה בין הצדדים תיווך שחקן העבר ומנהל לשעבר של נבחרת ישראל, בני מרקו.

את הקריירה שלו החל ראסיץ' בקבוצת הפאר הסרבית מטופלסטיקה וממנה עבר לכוכב האדום בלגרד ולקולוברה עימה זכה בדאבל, לפני שיצא אל הליגה הספרדית, שם שיחק שתי עונות בקבוצת הצמרת, פורטלנד סאן אנטוניו. בשלוש השנים האחרונות שיחק במדי אלופת טורקיה בשיקטאש ועימה זכה בשתי אליפויות ובשלושה גביעים והשתתף בשורותיה במשחקי ליגת האלופות בשלב הבתים. בחצי עונה האחרונה שיחק בליגה הקטארית.

ראסיץ' נחת בארץ לפני שלושה ימים, עבר בדיקות רפואיות וכבר הספיק לקחת חלק באימון טרום העונה של הקבוצה. "אני שמח לחזור לישראל ולשחק במועדון מפואר. אני מכיר היטב את הליגה הישראלית ומשוכנע שבעזרת סגל השחקנים הישראלי האיכותי הקיים ורוברט מרקוטיץ', הזר הנוסף שלנו, נתמודד ונשאף להשיג את כל התארים האפשריים ואף ננסה להתקדם ולעבור שלבים במסגרת האירופאית״, אמר ראסיץ' אחרי החתימה.

יו"ר המועדון, ראול סרוגו הוסיף: "אני גאה ושמח להחתים שחקן ברמה של ליגת אלופות בדמותו של דייויד ראסיץ'. עם החתמתו, השלמנו את סגל השחקנים לעונה הקרובה. צפויה לנו עונה ארוכה ומאתגרת  שחייבה אותנו להתחזק בשחקנים ישראלים מנוסים כמו ולדי קופמן, רועי ביטון, ויובל רואש ובזרים איכותיים כמו ראסיץ' ומרקוטיץ'. יש לנו קבוצה טובה ומוכשרת וצוות מקצועי מיומן, שאני מאמין שיוביל אותנו קדימה להצלחה באתגרים המקומיים ובאירופה״.

קרדיט צילום: מכבי ראשון לציון
כתב: אסף אקרמן "ערוץ הספורט" 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה