עיריית ראשון לציון תרחיב את מיזם "בית ספר של קיץ"



תסבסד קייטנות גם לכיתות ג'-ד' שיתווספו ל"בית ספר של קיץ" שמפעילה עיריית ראשון לציון בשיתוף משרד החינוך לכיתות א'-ב' * עלות קייטנה מ-7:30-13:00 בחודש יולי תעמוד על 852 ₪

בשורה להורים. עיריית ראשון לציון החליטה על הרחבת המיזם "בית ספר של קיץ" על ידי סבסוד לתלמידי כיתות ג' ו-ד'. כיום פועלות קייטנות "בית ספר של קיץ" לתלמידי כיתות א' וב' במימון עיריית ראשון לציון, משרד החינוך ותוספת שההורים משלמים.

החל מחופשת הקיץ הקרובה, יוכלו ההורים לרשום את ילדיהם בכיתות ג' ו-ד' לקייטנה מהשעה 7:30 ועד 13:00 בעלות של 852 ₪ ₪ בלבד.

את הקייטנות תפעיל החברה העירונית בראשות אלי פולק. יש לציין כי ביתר הקייטנות שמפעילה החברה העירונית יחולו ההנחות על כל ילד נוסף שנרשם וכן על הרשמה למחזור נוסף. כמו כן, קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים. "הבהרנו לא פעם כי לא יוותר ילד או ילדה מלהשתתף בקייטנה על רקע כלכלי" אמר ראש העירייה, דב צור והוסיף: "אנו יודעים כי תקופת הקיץ היא תקופה רוויית הוצאות כלכליות להורים ואנו בוחנים כל העת כיצד ניתן לסייע ולהקל על העול הכלכלי. מיזם 'בית ספר של קיץ הוכיח את עצמו בשנים האחרונות ומעניק לילדים מסגרת חינוכית ואיכותית בעלות מינימלית. אני מקווה כי המדינה תשכיל להרחיב פרויקט זה על מנת להפחית את הנטל הכלכלי מההורים. עד אשר זה יקרה, אנחנו נסבסד את הקייטנות לכיתות ג' וד'".

קייטנות "בית ספר של קיץ" הוא מיזם ארצי שהחל לפני כשנתיים ומטרתו היא להמשיך ברצף מעגלי, חינוכי וקהילתי גם בחופשת הקיץ. הקייטנה נותנת מענה לתלמידי כיתות א' ו-ב' בחודש ביולי בין השעות 8:00 ל-13:00. על פי התוכנית, אמור המיזם להתרחב בהמשך לשכבות גיל נוספות. כאמור, עד אשר יתרחב המיזם, תפעיל עיריית ראשון לציון את "בית ספר של קיץ" גם לכיתות ג' ו-ד'. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה