אתה ראשון יא קזה - קזבלן- גרסת ראשון לציון



להקת הנוער הייצוגית של החברה העירונית "קול ראשון" תעלה את העיבוד לסיפור המקורי של קזבלן, אך הפעם עלילתו מתרחשת בעיר ראשון לציון של שנות האלפיים

חמישים שנה לאחר שעלה לבמה "קזבלן" כמחזמר, בחרו מנהלי להקת הנוער הייצוגית של החברה העירונית "קול ראשון" להתבסס על הסיפור המקורי בקריצה עכשווית ומודרנית תוך שמירה על המסרים והבעיות החברתיות העולות בסיפור שתקף גם לימינו "אתה ראשון יא קזה".

בשבוע הבא (6-7 ביוני) הלהקה תעלה את העיבוד לסיפור המקורי של קזבלן, כאשר העלילה מתרחשת בעיר ראשון לציון של שנות האלפיים.



בימאי המופע, ליאור וידושינסקי: "מצד אחד כואב לדעת שהחברה של היום עדיין מגלה סימנים של אפליה, דעות קדומות סכסוכים ומריבות, אך מצד שני חיבורם של בני הנוער לסיפור באמצעות עולם הבמה יצרו לכולם מפגש מרתק ומוצלח עם תקווה לשינוי"

יש לציין כי גם הבחירה בשירי המופע משלבים בין שירים מקוריים מתוך המחזמר לשירים חדשים פרי שנות האלפיים, כולם בעיבודו של המנהל המוסיקלי פיני שפיגלר.

להקת הנוער "קול ראשון" מופיעה על בימות הארץ והעולם מזה למעלה מ-20 שנה. רבים מבוגריה משתלבים בהמשך בלהקות הצבאיות של צה"ל ולאחר מכן בבתי הספר הגבוהים למשחק בארץ ובעולם והופכים להיות בין המובילים בתחום תעשיית הבידור בארץ.

החומרים עימם מופיעה הלהקה מידי שנה שמים דגש על נושאים חברתיים, ישראליים שמטרתם העיקרית היא לעורר דיון ולהעביר מסר בקרב בני הנוער.

הלהקה העלתה עד עתה הפקות רבות, בינהן:"קפה ישראלה ","בדרך ללטרון ","מולייר בג'ינס", "אליעזר" , "מכשפייה" ועוד רבים וטובים שזכו לחשיפה בקרב אלפי בני נוער בעיר ומחוץ לה.

צילום: אבי קקון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה