כדוריד: מהפיכה במכבי ראשל"צ - גבע וגלעד מאור עזבו



עידן חדש נפתח במכבי ראשל"צ. אחרי 28 שנים, היו"ר המיתולוגי יוסי גבע עוזב את הקבוצה ויחל במירוץ לבחירות לתפקיד יו"ר איגוד הכדוריד, שייערכו בחודש אוקטובר. את מקומו בתפקיד יתפוס ראול סרוגו, הספונסר הראשי של הצהובים מעיר היין, שיחל מיידית בשינויים גדולים במועדון.

גבע לא יוכל כמובן לשמש בשני תפקידים במקביל ועל כן החליט לרדת מהבמה אחרי כמעט שלושה עשורים, במהלכם הצהובים זכו תחתיו ב-9 אליפויות ו-8 גביעי מדינה. סרוגו, כאמור, מתכנן מהפכה, שתכלול צירופם של מנהלים בשכר, מה שיהפוך את ראשל"צ למקצוענית יותר מבעבר.

"מכבי ראשון לציון מודיעה כי ספונסר הקבוצה מזה 14 שנים, ראול סרוגו, נעתר לפנייתו של יוסי גבע להתמנות במקומו כיו"ר המועדון החל מהעונה הקרובה", נמסר ממכבי ראשל"צ, "הנהלת הקבוצה מודה ליוסי גבע על פועלו רב השנים ומקדמת בברכה את היו״ר החדש. ראול סרוגו".

"למרות עיסוקי המרובים לא יכולתי לסרב להצעה", אמר סרוגו, "זוהי זכות גדולה שנפלה בחלקי לנהל אגודה כמו מכבי ראשון לציון אחרי יוסי גבע, המסיים פרק מפואר ומזהיר בתולדות המועדון. ההישגים הרבים בארץ ובחו"ל וכמות התארים שהמועדון בראשותו של גבע זכה בהם בעשור וחצי האחרונים הם חסרי תקדים בכל קנה מידה בספורט הישראלי. מקווה שבתקופתי נצליח לשחזר חלק מהישגים אלה".

גם בעמדת המאמן התבצע שינוי. גלעד מאור עזב את תפקידו בהחלטה משותפת של שני הצדדים, זאת בעקבות רצונו של המאמן להקדיש זמן לעסקים של משפחתו. מי שעשוי להחליף אותו בתפקיד הוא סער פרנקל, שהוביל את הפועל ראשון לציון לדאבל ובעונה החולפת שימש כמאמנה של הפועל תל אביב.

למאור הוצע לשמש כמנכ״ל מקצועי בשכר של מחלקת הנוער של המועדון. "הוא המאמן המעוטר ביותר בכדוריד הישראלי ואחראי ישירות להישגים הרבים ולתקופת הזוהר של מכבי ראשון לציון בשנים בהן כיהן כמאמן הקבוצה. למרות שהוא יכול לאמן ולהצעיד כל קבוצת צמרת בישראל להישגים רבים, ויבחר בכל זאת ללכת ולצידי בבניית מועדון כדוריד מקצועי שיגדל דורות של שחקנים ויוביל אותו להישגים בישראל ובאירופה", אמר סרוגו".
קרדיט: אסף אקרמן sport5.co.il
קרדיט צילום: אתר הקבוצה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה