מבנה מימי המנדט הבריטי יהפוך לבית קפה בגן בעברית



קפה גן סיפור, שייפתח לקראת הקיץ הקרוב, שם לעצמו למטרה להיות מקום ידידותי ומותאם לילדים * היזם מתכנן להפוך את המקום למלא אטרקציות עבור ההורים וילדיהם.

בשורה לתושבי העיר שיוכלו לשלב החל מהקיץ גם ישיבה בבית קפה במהלך ביקורם בגן בעברית. מדובר במבנה ישן מימי המנדט הבריטי ששימש כהאנגר בבסיס צריפין (יש שני מבנים כאלו, השני משמש כמחסנים, משרדים ושירות של הגן), והוא ישמש כבית קפה למבלים בשטח של 125 מ"ר. המבנה הוא בבעלות העירייה והיזם זכה במכרז לשמונה שנים.
 

השיפוצים הנרחבים במקום כבר החלו ובעוד כארבעה חודשים ייפתח המתחם החדש גם לציבור. עיצוב המקום יהיה בהשראת גן, ספרי ילדים וחוברות אצבעוני לקריאה ישמשו את הילדים במהלך השהייה בבית הקפה. כיור נמוך ומיוחד לילדים, בתוספת תפריט שכולו מנוקד לטובת הילדים, ישרתו את הילדים שייהנו גם ממנות ילדים מיוחדות שהם אוהבים.

גן בעברית, הנו פארק רחב ידיים המבוסס על נושא השפה העברית. בפארק מדשאות, מתקני שעשועים, מתקני כושר, מזרקות, שבילי אופניים, שבילי החלקה אתגריים, בריכה אקולוגית גדולה ובה צמחי מים ודגים. לצד זה כולל הגן מתקנים מיוחדים המוקדשים לשפה העברית: מתקן עם קוביות מסתובבות המאפשר ליצור צירופי מילים , לוח קלאס המורכב מאותיות ומאפשר לילדים להרכיב מילים, מבוך שבו ההתקדמות נעשית באמצעות השלמת משפטים ועוד.

הגן הוקם בהשקעה של כ-35 מיליון שקלים והוא משתרע על שטח עצום של 68 דונם. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה