תלמידי הגימנסיה הריאלית זכו באליפות בתי הספר תיכוניים בכדורסל



אימפריה של כדורסל: לאחר שבע שנים החזירו התלמידים את הגביע הביתה * נבחרת הבנות נוצחה בגמר וזכתה בפרס ההגינות בספורט * 1,500 צופים נהנו מהמשחקים ומהאווירה במלחה

הישגים פנטסטיים לבני ובנות הגימנסיה הריאלית באליפות בתי הספר התיכוניים בכדורסל. מקום ראשון לנבחרת כדורסל הבנים, העפלה לגמר וזכייה בפרס ההגינות בספורט לנבחרת הבנות.
במשחקי הגמר של ליגת התיכוניים שהתקיימו באולם "מלחה" בירושלים לעיני 1,500 צופים, ובהם אנשי ספורט, מנהלים, מפקחים, מורים ותלמידים - זכתה נבחרת כדורסל הבנים של מקיף א' הגימנסיה הריאלית באליפות הארץ בכדורסל לבתי"ס תיכוניים והחזירה את הגביע לראשון לציון לאחר 7 שנים. נכחו במשחק גם נציגי העירייה ובהם המשנה לראש העירייה רז קינסטליך, חבר המועצה עידן מזרחי, ראש מינהל החינוך ד"ר שוש נחום, מנהלת אגף חינוך על יסודי מירי אור-גוטפריד ומנהלת אגף תיאום בקרה ותפעול שוש אבטליון.

גם נבחרת כדורסל הבנות רשמה הישג ראוי כאשר העפילה אף היא למשחקי הגמר. במשחקי חצי הגמר גברה הנבחרת על הנבחרות של באר טוביה ו"רבין" כפר סבא. בגמר שיחקה הנבחרת מול שחקניות בי"ס "אוסטרובסקי" רעננה. השחקניות של הגימנסיה גילו נחישות ורוח לחימה אך נוצחו לבסוף בתוצאה 70-53. בסיום משחק הגמר קיבלו שחקניות הגימנסיה את פרס "ההגינות בספורט לבתי ספר לשנת תשע"ו" על משחקים הוגנים לאורך כל השנה.


שחקניות נבחרת הבנות: הדר חדד, עמית בן אליעזר, אנה שפובלוב, ניקול מיכאליץ, אופיר אליהו, סתיו דואק, תאיר ברנס, לירון גלזר, מיקה יקיר, ליאור שטיינברג, עדי דרור וסנדרה הייצ'ין.

דרכה של נבחרת הבנים של הגימנסיה אל הגמר כללה את שלב הבתים אותו סיימה הנבחרת ראשונה לאחר שגברה על נבחרות הבנים של בי"ס "שרת" נתניה ומרכז החינוך "ליאו באק" חיפה. במשחק רבע הגמר גברה הנבחרת על נבחרת בית החינוך "בני דרור". לגמר עלתה נבחרת הבנים לאחר שגברה על נבחרת תיכון "מור מטרו ווסט" רעננה בשני משחקים מותחים וקשים בהם גילו הבנים מהגימנסיה הריאלית רוח לחימה ונחישות.

משחק הגמר התקיים מול הנבחרת החזקה של תיכון "בליך" רמת גן. אל מול קהל תומך, שעודד את הנבחרת לאורך כל המשחק, עלו השחקנים מאוחדים וחדורי מוטיבציה במטרה אחת - לזכות בגביע ולהחזירו לגימנסיה לאחר 7 שנים.

השחקנים גברו בכל פרמטר של המשחק על נבחרת "בליך", הציגו יכולת גבוהה וניצחו 88-78. במשחק הגמר בלט הראל דדון תלמיד כיתה י"ב שקלע 31 נקודות ונבחר ל-MVP (השחקן המצטיין) של המשחק, ועידו שבת תלמיד כיתה י"א שקלע 24 נקודות.



שחקני נבחרת הבנים: הראל דדון, בן אזולאי, תומר חיים, ניב בלול, אלון אליהו, עידו שבת, בן פיינשטיין, גיא ברק, בן כץ, שגיא שלו, תומר זלמנסון, עידו ויגודמן, שון גול, אלעד גוליג, גל בולקינד, עמית דאבש וטל אמסלם.

מגמת הכדורסל של הגימנסיה הריאלית הוקמה לפני 23 שנה על ידי זיו ארז, מאמן כדורסל בכיר והרכז המקצועי של מגמת הכדורסל בביה"ס. הנבחרת היא היחידה בראשון לציון המשחקת בליגת העל לתיכוניים מאז היווסדה.

מנהלת הגימנסיה הריאלית דליה ישעיה: "נחישות, עבודת צוות, מסירות, מחויבות ומוטיבציה הם חלק מהערכים, ברוח חזון בית הספר, אותם מקנים המאמנים זיו ארז ונדב זילברשטיין לשחקנים ולשחקניות הלומדים במגמת הכדורסל ומשחקים בנבחרות ביה"ס. אין ספק שעבודתם המקצועית והמחויבות שלהם לקידום המקצועי והאישי של השחקנים הם דוגמה ומופת שאין להם אח ורע, ולראיה - ההישגים המרשימים של נבחרות הכדורסל. הישגי הבנים והבנות הם כבוד לגימנסיה הריאלית ולראשון לציון". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה