מלגות לספורטאי העיר המצטיינים



18 ספורטאים מ-7 ענפים שונים קיבלו מלגות בסכום כולל של עשרות אלפי שקלים * ועדת המלגות בחנה את הישגי הספורטאים ברמה העולמית וברמה הארצית בשנה האחרונה והתחשבה בהוצאות הקיימות על הספורטאים * "המצוינות וההתמדה שאתם מפגינים ממלאים אותנו גאווה" אמר ראש העירייה, דב צור

עיריית ראשון לציון מעריכה ומתגמלת את ספורטאי העיר הצעירים. 18 ספורטאים מ-7 ענפים שונים זכו במלגה בסך כולל של כ-50 אלף שקלים. כל ספורטאי קיבל מלגה בהתאם להוצאות הגלומות בענף בו הוא מתמודד וכן בהתאם להישגים במהלך השנה. לוועדת המלגות הגיעו עשרות בקשות למלגות. מקבלי המלגה הם מצטיינים תושבי העיר המייצגים את אחת הקבוצות בעיר. כמו כן נבחנו הישגי הספורטאים ברמה העולמית, קרי תחרויות בינלאומית וברמה הארצית - אליפות ישראל. נקודה נוספת וחשובה על רקע תוכנית העיר למיגור האלימות בספורט, נבחנו רק אלו שהציגו גיליון התנהגות ללא הרשעות במסגרת האיגוד אליו משתייכים בשנתיים האחרונות. כאמור גם היכולת הכלכלית של הספורטאי הובאה בפני חברי הועדה.

את רעיון המלגות יזם מחזיק תיק הספורט, איתן שלום, ספורטאי עבר בעצמו. מטרת הענקת המלגות היא להוקיר, להעריך ולעודד צעירים להגשים את חלומם ולהשקיע בתחום בו הם מצטיינים. כמו כן לסייע בידם להתמודד עם העלויות הגבוהות הכרוכות באימונים ובהשתתפות בתחרויות שונות. בטקס שהתקיים בבניין העירייה נכחו גם המנכ"ל פרנקו גונן ומנהל רשות הספורט בחברה העירונית, אמיר סולרסקי.

ראש העירייה, דב צור, שיבח את הספורטאים על הישגיהם ואמר: "ראשון לציון התברכה בספורטאים מצוינים. זוהי מסורת חדשה של הענקת מלגות לספורטאים צעירים. החבר׳ה האלה משקיעים שעות רבות ולא מעט משאבים כדי להגיע להישגים, שבסוף מביאים הרבה גאווה לעיר ולמדינה. זו ההזדמנות שלנו לתמוך בהם ולעודד אותם כדי שימשיכו להצליח". צור הוסיף ואמר "המצוינות וההתמדה שאתם מפגינים, כל אחד בענף שלו, ממלאים אותנו גאווה. אני משוכנע ובטוח שעוד נכונו לכם הצלחות והישגים בהמשך. אתם דור העתיד של ראשון לציון ושל מדינת ישראל".
מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה, איתן שלום, הוסיף: "אנחנו גאים בספורטאים המצטיינים, הם מהווים דוגמא ומפות למצוינות, כושר התמדה ורוח ספורטיבית. אני מבטיחה להמשיך ולתמוך בפעילות המבורכת ומאחל לכל הספורטאים בהצלחה".

ולהלן הספורטאים המצטיינים:
כדורסל: אסף סמואל (בן 19, קלע מצטיין באליפות אירופה האחרונה) דניאל קנפי (19, בוגר מגמת כדורסל), עדי גולן (20, בוגר מגמת כדורסל), יוסי אבוטבול (36, אולימפיאדה מיוחדת), אליהו לוי (38, אולימפיאדה מיוחדת), יעקב חממה (37, אולימפיאדה מיוחדת).
כדורגל: אלון רוסקולפה (18, השתתף באליפות אירופה), מיכאל קדוש (21, השתתף באליפות אירופה).

שחמט: יבגני זגן (17, אלוף אירופה לגילו), איתן רוזן (10, אלוף ישראל לגילו), אריאל ארנברג (14, סגן אלוף ישראל לגילו), אור ברונשטיין (14, סגן אלוף ישראל לגילאי 18).
התעמלות אומנותית: לינוי אשרם (16, מקום שלישי באליפות אירופה), אידה מיירין (18, מדליית כסף באליפות אירופה).

סקווש: מור וינוגראד (13, אלוף ישראל לגילו).
קראטה: דניאל כהן (17, אלוף ישראל לגילו).
טאקוואנדו: רבקה באייך (16, סגנית אלופת אירופה). 
צילום: אריק מור


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה