כדורסל - מכבי ראשל"צ בחצי גמר המדינה אחרי נצחון דרמטי על הרצליה



מכבי ראשון לציון שברה נאחס של ממש הערב (שבת) באולם היובל. החבורה של שרון דרוקר גברה על בני הרצליה 77:78 בתום משחק דרמטי ומותח במסגרת רבע גמר גביע המדינה ובכך עלתה לשלב חצי הגמר.

המשחק נפתח בטירוף ודווקא החבורה מהרצליה עלתה ליתרון בזכות מספר מהלכים מצוינים של אמאדי אנג'אי. הדקות הבאות היו שייכות לכתומים שסיימו את הרבע הראשון ביתרון 22:23. ב-10 הדקות לאחר מכן החבורה של מיקי גורקה נדמה מבחינה התקפית וניפקה 11 נקודות בלבד מול 25 של האורחת. במחצית, 33:48 לזכות מכבי ראשל"צ.

ברבע השלישי חלה תפנית חדה במשחק. ההזדמנויות הקלות ביותר לא נוצלו על ידי הכתומים והחבורה הלוחמנית של גורקה ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון אחרי דקות רבות. בסיומו של רבע שלישי חד צדדי בו קלעו שחקני הרצליה 23 נקודות לעומת 6 של האורחת, מצאו עצמם המקומיים ביתרון 54:56. הרבע האחרון היה מותח לכל אורכו ונדנדת היתרון נעה מצד לצד בפראות. הרצליה שנהנתה ממשחק פשוט נהדר של אמאדי אנג'אי ודרו קרופורד הובילה בנקודה שלוש שניות לסיום, אך מארק ליונס עם סל על הבאזר ניצח את המשחק עבור הכתומים, 77:78 והעלה אותם לשלב הבא.

הכתומים השלימו ניצחון שני בתוך שבוע, אחרי הניצחון ביום רביעי האחרון במסגרת היורוקאפ על וילרבאן 71:82. עתה לאחר שכבר הבטיחו את עלייתם לשלב ארבע האחרונות של הגביע, ינסו לעצור את רצף שני הפסדי הליגה הרצופים כשיפגשו את הפועל חולון למשחק השלמה מהמחזור השישי.

קלעו למכבי ראשל"צ: דריל מונרו 23 נקודות, שון דוסון 16 נקודות (9 כדורים חוזרים), כריס רייט 14 נקודות (10 כדורים חוזרים), מארק ליונס 11 נקודות (7 אסיסטים), ניצן חנוכי וקווין פאלמר תרמו 7 נקודות כל אחד. 

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 24 (9 כדורים חוזרים), אמאדי אנג'אי 13 נקודות (7 חסימות), כארם משעור 11 נקודות, סטיבן דניס 10 נקודות, ג'יימס סינגלטון 9 נקודות, אבירם זליקוביץ' 7 נקודות, דני רובין תרם 3 נקודות משלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה