הערב- מכבי ראנד מדיה ראשל"צ – אסוול וילרבאן



מכבי ראנד מדיה ראשל"צ תארח הערב (רביעי, 19:40) את וילרבאן הצרפתית, במסגרת FIBA EUROPE CUP שידור ישיר בערוץ ספורט 5 פלוס (56).

כזכור, הכתומים הוגרלו לבית O במפעל האירופאי יחד עם נובו מסטו הסלובנית, קטאיה הפינית וכאמור וילרבאן הצרפתית, זאת לאחר שעלו מהמקום הראשון בבית המוקדם.

מכבי ראנד מדיה ראשל"צ פתחה את הבית השני עם משחק חוץ בסלובניה מול נובו מסטו, הכתומים הפסידו למקומיים 76:79 ולמעשה רשמו הפסד חוץ ראשון באירופה. הכתומים שיחקו עם זר אחד בדקה האחרונה והמכריעה של המשחק, לאחר שמונרו יצא ב-5 עבירות ורייט נפצע עוד במחצית הראשונה ולא שב לשחק.

מארק ליונס הוביל את קלעי הקבוצה עם 22 נקודות. עוד קלעו: מונרו 17, 10 ריב' ו-4 אס', דאוסון 17, בן שימול וזלמנסון 6 כ"א, רייט ויאנגר 3 כ"א, חנוכי 2 ו-4 אס'.

וילרבאן היא אחת הקבוצות המעוטרות בכדורסל הצרפתי עם 17 אליפויות ו-9 גביעים. מי שמחזיק בחלק ממניותיה הוא אלוף ה-NBA, 4 פעמים עם סאן אנטוניו ספרס.

בסגל של הצרפתיים הסנטר האוסטרלי דיוויד אנדרסון (213) שמוביל את קלעי הקבוצה עם 14.8 נקודות להן הוא מוסיף 8 כ"ח בממוצע למשחק (בפיב"א יורופ קאפ). לאנדרסון קריירה מרשימה, במהלכה זכה ב-3 תארים של היורוליג עם צסק"א וברצלונה.

את הקו הקדמי אנדרסון חולק עם הסנטר האמריקאי דריל ווטקינס (211) לצד הפורוורדים האתלטיים ליביו ז'אן צ'ארלס וניקולאס לאנג.

צוות המאמנים של הקבוצה מורכב מהקנדי ג'ון דיוויד ג'קסון וטיג'יי פארקר, אחיו של טוני פארקר.

וילרבאן ניצחה את כל משחקיה במפעל האירופאי, כולל את המשחק שפתח עבורם את הבית השני. הצרפתים רשמו ניצחון קליל 79:95 על קטאיה הפינית אותם יארחו הכתומים בשבוע הבא (13.1.16, 20:55).

עוד מצפה לכתומים המשך שבוע עמוס, כאשר במוצ"ש יפגשו את בני הרצליה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. משחק שלישי השבוע, לאחר שהתארחו ביום ראשון האחרון באשקלון למשחק מול מכבי קרית גת.

מארק ליונס: "מצפה לנו משחק אגרסיבי מול אחת הקבוצות הטובות במפעל. נצטרך לשחק משחק קבוצתי, אחד בשביל השני בשני צידי המגרש".
קרדיט צילום: אודלי מטרי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה