בין היורה למבול מחלחל לו כבר כריסמס ומזכיר לנו שעוד מעט זה "נוביגוד" או בלשון הרבים סילבסטר הלוא הוא חג הדייטים והרומנטיקה.
אבל יותר מכל מועד, שהוא תירוץ לשפים להוליד את פרי דמיונם אל תוך הצלחת.האספרסו בר שבגן העיר ראשל"צ והשף החדש חנן פרץ מציגים תפריט סגור וחד פעמי ב-280 ₪ לזוג.

ברגע בו תשבו במסעדה המשקיפה על הפארק הגדול בעיר היין תגלו שהארוחה כבר החלה.

את שולחנכם יעטרו מיד 8 צלוחיות גדושות פרי יד השף החדש הזורע חדשנות בטעמים המוכרים-
טחינה עם גרגרי חומוס ופטרוזיליה ,קונפי שום מתקתק, סלק עם גאודה, כרובית בטחינה ופטרוזיליה, ממרח חצילים על האש וירק, קרפצ'ו ובלסמי, פטה כבד עם טוסטון וריבת שרי, רסק עגבניות עם שמן זית, פלפל חריף, מלח גס.

כשהיין והקאווה זורמים ללא תחתית, תתגלגל לשונכם לשלב העיקרית שבו תיאלצו לבחור במנה אחת מתוך מבחר מנות קלאסיות למדי עם טאץ' מרענן - שמתאים בדיוק לאוירה של סוף והתחלה.

אז ככה..אפשר להתלבט על דג שמתכתב יופי עם היין הלבן , על פילה לברק טרי בתיבול מזרחי על הגריל ,או שמא פילה סלמון מוגש על מצע נודלס חלב קוקוס קרי וכוסברה.
ואם חשקה נפשנו בפחמימות שיעטפונו באהבה ,נוכל לבחור בניוקי סלמון הקלאסי עם שמנת ובטטה או רביולי גבינות ברוטב שמנת עגבניות מיובשות ופרמזן .
במיוחדים המומלצים נצביע על כריך כבד אווז וריבת בצל מוגש עם הום פרייז או נודלס מוקפץ עם פילה בקר שרימפס וכבד אווז ברוטב חלב קוקוס ושמנת.

ואם לא תרצו להתלבט בכלל, תבחרו בקלאסיות אופיינית במדליוני פילה בקר ברוטב שמנת כמהין מוגש על מצע של פירה תפוח אדמה או באחד כזה עם כתר של כבד אווז ברוטב יין פטריות מוקפצות ופוטטוז קייג'ין. ויש כמובן המבורגר עסיסי 250 גרם או סטייק אנטריקוט החותם בגאווה את המיצג המרשים.

עם הכוס השלישית וכבר אחרי הנשיקה תתאהבו סופית במלבי שמנת, ופל בלגי או בעוגת נמסיס עם המון שוקולד ,שברי שוקולד וקצפת שתהיה בדיוק כמו השנה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה