כ-2500 תלמידים יתרימו בעיר במסגרת מבצע "הקש בדלת"



כבכל שנה, יצאו תלמידי בתי הספר העל יסודי ויבקשו מהתושבים לפתוח את ליבם וכיסם *
במהלך השנה האחרונה נערכו כנסים להעלאת המודעות וכן פעלו קבוצות תמיכה לחולים *
וגם- ספר של חולה סרטן שנפטר הושק על ידי בתו וכל ההכנסות נתרמו לאגודה

ביום שני הקרוב (19.10.15) הקרוב ידפקו על דלתות תושבי העיר כ-2500 תלמידים מכל בתי הספר העל יסודיים ויבקשו לפתוח את הלב ואת הכיס. מבצע "הקש בדלת" השנתי של האגודה למלחמה בסרטן מאפשר לאגודה להמשיך ולסייע לחולים במאבקם נגד המחלה שכן האגודה אינה נתמכת על ידי אף גוף ממשלתי והיא מתקיימת רק מתרומות הציבור. הסניף המקומי בראשון לציון בראשות רות אברמוביץ' נחשב לפעיל מאוד ומקיים במהלך כל השנה כנסים, קבוצות תמיכה ופעילויות נוספות בקהילה. כך למשל מקיים הסניף המקומי כנסים להעלאת המודעות לנושא, כמו כן הוצבו דוכני הסברה בקניונים.

השנה נרתמו שני מועדוני קשישים וסרגו כובעים לחולי סרטן. עשרות כובעים חולקו אחת לשבוע לחולים במחלקת אשפוז יום בבית החולים אסף הרופא. פעילות זו צפויה להמשיך גם השנה.
אירוע ההשקה התקיים בסיוע הסניף המקומי וכל הכנסותיו הועברו לטובת האגודה למלחמה בסרטן.
יו"ר הסניף בראשון לציון, רות אברמוביץ' הוסיפה: "כמדי שנה בחודש אוקטובר אנחנו מקיימים את יום ההתרמה הארצי של האגודה למלחמה בסרטן. עד היום הגענו בזכות התרומות להישגים גדולים מאוד במיגור המחלה הארורה הזו והיד עוד נטויה.

אני קוראת לתושבים להרים את תרומתם לאגודה למלחמה אשר מסייעות במחקרים, רכישת מיכשור לבתי חולים, עזרה לילדים חולים המאושפזים ואינם יכולים לבקר בבית הספר, ברכישת מיחשוב והיד עוד נטויה. אני מודה לעיריית ראשון לציון על שיתוף הפעולה ולתושבי העיר על תרומתם ועזרתם.
לתרומות ניתן לפנות לסניף האגודה בטלפון: 03-9565506

צילום: אריק מור 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה