ילדה בת 9 מראשון לציון הותקפה מינית בחדר המדרגות



האם איחרה המשטרה להגיע ולטפל באירוע שבו הותקפה מינית ילדה בת תשע וחצי? ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי "התקבל דיווח על פועל זר המבצע מעשה מגונה בעצמו בפני ילדות.

המקרה אירע במוצאי שבת בראשון לציון. ק', השכנה שהפתיעה את החשוד, אמרה ל"ישראל היום": "השעה היתה שש וחצי בערב. נכנסתי לבניין ושמעתי צעקות של ילדות. עליתי במדרגות לקומה הראשונה שבה אני גרה ואז ראיתי אותו, חצי עירום, מבצע את מה שהוא מבצע בילדה הקטנה בעוד אחותה מנסה למנוע זאת. הוא ראה אותי, לקח את הבגדים וברח. הכנסתי את הילדות אלי הביתה ובעלי ניסה למצוא אותו ברחוב. אחרי שהוא לא הצליח, הזעקנו משטרה. במקביל, התקשרנו להורי הבנות ואמרנו להם להגיע אלינו.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.

הקטנה סיפרה מה קרה. הוא פיתה אותן לבוא איתו לחפש כתובת של רופא בבניין כי הוא דובר רק רוסית ולא עברית. היא אמרה לי: 'מהיום אני לא יוצאת מהבית, אני לא אוהבת פדופילים'. בשמונה וחצי בערב המשטרה עדיין לא הגיעה וההורים לקחו את הבנות לבית שלהן, כי הן היו בטראומה וסחוטות. פתאום בתשע באו שני שוטרים לקחת עדות וטענו שהיו עסוקים באירוע קטטה ולכן לא יכלו להגיע קודם".

ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי "התקבל דיווח על פועל זר המבצע מעשה מגונה בעצמו בפני ילדות. תוך כדי קבלת הדיווח נמסר כי החשוד כבר נמלט מהמקום. נערכו סריקות ונפתחה חקירה. האירוע טופל לפי תעדוף דחיפות כלל האירועים שהיו בגיזרה והטענה שלפיה הניידות הגיעו רק לאחר שלוש שעות אינה נכונה". 
קרדיט: שלומי דיאז "ישראל היום"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה