רויטל הירשפלד מנהלת חטיבת הביניים אחרון הבילויים מונתה למנהלת מקיף ח'



מנהלת חטיבת הביניים מונתה למנהלת מקיף ח' * אחרי 16 שנים ופרסי חינוך מחוזי וארצי שבהם זכה מקיף ח', היא מתפנה לאתגר החדש "מקווה להוביל את בית הספר להצלחות"

חילופי גברי במערכת החינוך העירונית. מנהלת חטיבת הביניים "אחרון הבילויים", רויטל הירשפלד, מנשות החינוך המוערכות בעיר, מונתה למנהלת קריית החינוך השש שנתית ע"ש חיים בר לב – מקיף ח', במקום אורית לבון שעברה לנהל את אגף החינוך העל יסודי ברמת השרון.

הירשפלד, בעלת תואר ראשון בביולוגיה ושני במיקרו ביולוגיה מאוניברסיטת בר אילן שימשה מנהלת חטיבת הביניים "אחרון הבילויים" במשך 16 שנים, במהלכן פיתחה כיתת מצוינות מדעים וכיתת מופ"ת, כמו כן קדימה את ענף הכדור יד, ענף מוביל בראשון לציון, והקימה כיתת ספורט שכבר קצרה הישגים במגרש הארצי.


בנוסף, הובילה הירשפלד מהלך להפיכת החינוך האישי לתרבות ארגונית שהשפה בה השתנתה, כלומר קיים דיאלוג בין המורה לתלמיד, גם מהזווית הלימודית וגם החברתית. כמו כן, עבור כל תלמיד נבנתה תוכנית עבודה אישית המותאמת לצרכיו. יוזמה זו של בית הספר הוזכרה בנימוקי משרד החינוך שהעניקו בשנה שעברה את פרסי החינוך המחוזי והארצי לקרית החינוך השש שנתי "העמית" בניהולה של אטי אדר.

הירשפלד האמינה בשילוב מצוינות עם ערכים, היא קדימה את נושא ההתנדבות בבית הספר ובד בבד הקימה מועדון קוראים שבו התלמידים קוראים ספר מדי שבוע, מנהלים מפגש ובו דיאלוג על הספר ובהמשך משתתפים בסדנת כתיבה יצירתית. חטיבת הביניים מוציאה לאור מדי שנה ספר המורכב מיצירותיהם של התלמידים.

כאמור, בימים אלו החלה הירשפלד את צעדיה הראשונים כמנהלת קרית החינוך חיים בר לב ומקווה להוביל את בית הספר להצלחות כמו הטמעת החינוך החברתי לערכים ולהעלאת אחוז הזכאות לבגרות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה