תושב ראשון לציון, נשוי ואב לילדות במרכז פרשת המין המתוקשרת



בתום החקירה הגישו חוקרי המשטרה לשופט את הממצאים. בין החשודים: תושב ראשון לציון בן 43, נשוי ואב לילדות, אשר טען בבית המשפט כי אחת הקטינות ניסתה לסחוט אותו כספית, ובאחד המפגשים אף ניסתה להכות אותו על רקע הסחיטה.

בית המשפט בתל אביב האריך בארבעה ימים את מעצרם של שלושה גברים העומדים במרכז  שמסעירה את תל אביב. ארבעת החשודים האחרים שוחררו למעצר בית. המשטרה מייחסת לכל החשודים עבירות של שידול לזנות, סרסור ועבירות מין נוספות.

חוקר ימ"ר תל אביב, אבישי יצחקי, סיפר במהלך הדיון לשופט בית המשפט השלום בעיר, שמואל מלמד, כי "כל אחד מהם הכיר בנות שאוהבות השפלות וככה נוצר הקשר שבמהלכו הן אמרו שהן רוצות שינצלו אותן ורצו שיעשו להן כל מיני דברים". במהלך היום נפגשו חוקרי המשטרה עם פרקליטות מחוז תל אביב, ואלו הונחו לבצע שורה של פעולות חקירה נוספות בפרשה. בית המשפט בתל אביב קיבל את עמדת הסנגורים של כלל החשודים והוציא צו איסור פרסום על שמותיהם.

בימים האחרונים מתבהרים פרטי פרשת המין, שעיקר העבירות הנכללות בה נעשו בגן מאיר בתל אביב. לפי החשד, שבעה גברים הפעילו רשת של נערות שביצעה בהם מעשים בעלי אופי מיני. כל החשודים שנעצרו קשרו את עצמם לאירועים. חלקם נימק אותם בכך שהם לא סברו שיש במעשיהם פן לא חוקי, גם אם מדובר בקטינות. חלק מהחשודים טענו כי לא ידעו שמדובר בקטינות.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

בתום החקירה הגישו חוקרי המשטרה לשופט את הממצאים. בין החשודים: תושב ראשון לציון בן 43, נשוי ואב לילדות, אשר טען בבית המשפט כי אחת הקטינות ניסתה לסחוט אותו כספית, ובאחד המפגשים אף ניסתה להכות אותו על רקע הסחיטה. במשטרה מעריכים כי כבר בזמן הקרוב יהיה ניתן להגיש נגד מרבית החשודים כתבי אישום.

קרדיט:אבי אשכנזי walla.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה