תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 05/07/13 ועד 11/07/13



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 05/07/13 ועד 11/07/13

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

מזל טלה

הארה או תובנה  שביכולתה ליצור ולהוביל לשינוי שאתם מצפים לבואו, תפקוד אתכם השבוע. היו ערניים והקפידו שלא לפספס את הסימנים ששולח לכם בורא עולם, זיהויים יאפשר לכם להבין את השיעור הרוחני אותו אתם צרכים לעבור. כמו כן עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים צפים ועולים ובשבוע הקרוב, רבים מבני מזל טלה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של בינו לבינה וכדומה. לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת, צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וכן חשיבה חיובית, יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכול הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. בעבודה: יהיה עליכם לקבל החלטות שונות. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו. כמו כן, אל תסרבו לקחת חלק בהשתלמות, יום עיון או הכשרה במסגרת העבודה שמוצעים לכם. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. זהו זמן חיובי למחוות רומנטיות כולל הצעות נישואין/חברויות וקשרים זוגיים. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי שיפור מרענן. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוקים אתכם!!  

 

מזל שור
 

לאחרונה רכשת כלים, הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל שור מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולבד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכל בסדר... למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. זוגות רבים מתווכחים בניהם, לבסוף הם מגיעים לפשרה, קובעים עמדה משותפת ואז בשנייה אחת, אחד מהם שובר את הסכם השלום כאשר הוא אומר "אני מסכים... אבל" או "את צודקת... אבל". שימו לב שה"אבל" הוא מהות כל הויכוח בניכם והסיבה לתחילתו. בפשרה אמיתית – אין "אבל". הגיעו להסכמה כזו המקובלת על שני הצדדים ללא סייג. התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. שבוע מבורך ואלוקים אתכם!!

מזל תאומים

בשורה משמחת, הישג מרשים, הקלה ושחרור. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השיפור יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא תחום העבודה והקריירה. הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל. אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים שיכולים להוביל למיסוד קשר ולחתונה. מומלץ להביא לידי ביטוי את הטמפרמנט, החיות והדינאמיות בהם התברכתם. הדבר יאיר אתכם באור חיובי. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. שבוע טוב, חודש נעים ואלוקים אתכם!!

 

 

 

 

מזל סרטן

שבוע חיובי ניצב בפתח. תקופה טובה לעמוד על שלכם. מעט יוזמה ונחישות יאפשרו לכם לקדם רעיון או עשייה שיכולים לתרום רבות לשיפור הרגשתכם. בעבודה: משימה איתה  אתם נדרשים להתמודד מצריכה מכם לגלות אחריות ומקצועיות רבה. קידום או שיפור בתנאי השכר עולים על הפרק אך הדבר לא יבוא לידי ביטוי בחודש הקרוב. זוגיות: המון ביקורת כלפי בן הזוג הצטברה אצלכם בלב. ההבנה  שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם כל מילה שאנו אומרים משפיעה, היא הכרחית. אתם יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאתם פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחכם. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלכם תצטבר לאורך ימים ושנים. לכן הקפידו על ביקורת בונה. טיול או חופשה העולים על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש מוצלח ואלוקים אתכם!!

 

מזל אריה

שבוע הפכפך, יש להיזהר מחיפזון. כניעה ואו התמכרות לדחף וייצר שאתם מתקשים לשלוט בו מצריך מכם לקחת אחריות וזאת כדי שב"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". השבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולכן, אתם עשויים להגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. ירידה בערך העצמי עקב השתעבדות לגורם שלילי, התמכרות, שקרים ואי עמידה בהבטחות שהבטחתם לעצמכם. בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה. זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם. שבוע טוב, חודש נפלא ואלוקים אתכם.

 

מזל בתולה

אתם צרכים לקבל החלטה. מוטב לכם לקבל אותה באופן חד חלק ונחוש ("החלטה מובהקת") התמהמהות רק מקשה עליכם ויוצרת כאב רגשי ולעיתים גם כאב פיזי. דברים חדשים שאתם נחשפים אליהם, כמו למשל ידע חדש או גישה חדשה, חיוביים מאוד בעבורכם וישמשו אתכם בעתיד. חלון הזדמנויות נפתח בעבורכם וזה זמן טוב להפוך רעיונות ותוכניות למציאות חייה ונושמת. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם השבוע לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה ולהתפתחות, כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי.  כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית חדשה שבבסיסה קיצוצים בתקציב. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא חודש מבורך ואלוקים אתכם.

 

 

 

מזל מאזניים

היכולות הדיפלומטיות שלכם עומדות למבחן, שינוי גישה ואורח חיים, צורך באיזון מנטאלי,פיזי ורגשי. התעסקות בעיצוב הבית, גינון ואחזקה, יכולת לתמרן בהצלחה בין כמה מטלות. התקופה האחרונה לא הייתה קלה בעבורכם וחוסר האיזון והיציבות שאפיינו אותה ערערו את שלוותכם גם במישור המנטאלי וגם במישור הפיזי. חוסר איזון זה משפיע ישירות על מצב רוחכם ומוביל אתכם לתחושת הבלבול וחוסר הודאות אותם אתם חווים כעת. השבוע תזכו לעזרה אשר תסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה אשר יובילו להתבהרות המצב ויאפשרו לכם לקבל החלטות ולהביא לסיומה של התקופה המבולבלת. בבית: בני הדור הצעיר זקוקים לתשומת לב ולהקשבה. זה רק תחילת החופש הגדול ולכן, נסו להתגבר על חוסר החשק שעוטף אתכם והיו שם בשבילם. עבודה וקריירה: רעיון חדש או משימה חדשה אותה לקחתם על עצמכם יעלו יפה ויצליחו. הקלפים ממליצים לכם להיעזר בסובבים אתכם. עזרה שכזו תסייע לקיצור הליכים ולהשגת המטרות בזמן קצר יותר. זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר ע"י הסכמה, נישואין ואפילו הבאת ילד לעולם. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוקים אתכם!!

 

מזל עקרב

נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל עקרב מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוקים אתכם!!

מזל קשת

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם ,הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. בכול מקרה, תחושת הביטחון שהייתה במקום העבודה, מתחלפת בחוסר ודאות וכדאי מאוד להתנהל בפיקחון ולא למהר לתת אמון שמישהו יסדר או ידאג בשבילכם. לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים. זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב . לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לזמנים אחרים. כמו כן היזהרו מאובדן, גניבה או הונאה שעשויים להתרחש מתחת לאפכם. שבוע מוצלח, חודש מבורך ואלוקים אתכם!!

 

 

מזל גדי

הוויברציות שאתם משדרים מעידות שמשהו "אוכל" אתכם מבפנים ולא טוב לכם. תחושת התסכול, היא תולדה של חוסר עמוק בשותף אמיתי לחיים וצעידה בנתיבי חיים שלא מיצרים בעבורכם משמעות. ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי שצריך ב"ה לחול בשבוע זה. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף, היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה והקורבנות זמן רב מידי. הקלפים מלמדים, שהמון שאלות ומחשבות על ההווה בכלל ועל העתיד בפרט מעסיקות אתכם וטורדות את שלוותכם. כדי שתוכלו לעבור את התקופה הזו בשלום, יהיה עליכם להקפיד ולהימנע מרחמים עצמיים וכעס. התמקדו בדברים הטובים שקיימים בחייכם והקפידו על חשיבה חיובית. בעבודה: תחושה של חוסר ודאות מקשה עליכם להתחבר לעשייה. חשוב שתדעו שהקלפים משקפים שדווקא כעת יש לכם הזדמנות להוכיח מה אתם שווים, לכן אל תמהרו להסתגר ולהחמיץ פנים אלא עשו בדיוק ההיפך. אמונה וחשיבה שהכול לטובה, הם התרופה למצבכם. זוגיות: גם אם אתם חיים בזוג- אתם מרגישים לבד. תהליך זה מצביע על כך שהגיעה העת למצב את זוגיותכם במקום גבוה יותר בסדר יומכם. הימנעו ממאבקי אגו וותרו על משחקי כבוד של מי צודק ומי אשם. לאלו מכם ששוקלים להיפרד ממליצים הקלפים לא למהר ולפרק את מה שאלוקים חיבר. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם לגבש פתרונות בדרך הטובה ביותר. בריאות: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. איזור בגוף שרגיש בשבוע זה, חלל הבטן ומערכת העיכול. הרשו לעצמכם לנוח, נצלו את חופשת סוף השבוע למילוי מצברים. שבוע טוב ואלוקים אתכם!!

 

 

מזל דלי

כבר זמן רב אתם חשים שעליכם לבצע שינוי מהותי בחייכם. למרות התחושות הללו והסימנים שאתם מקבלים, אינכם עושים דבר. השבוע תחל להתפוגג תחושת התסכול וחוסר הודאות בה אתם שרויים. הידיעה שעליכם להיפרד ולוותר על דברים שמוצו על ידכם הופנמה וכעת כל שעליכם לעשות הוא לגלות מעט אופטימיות ואמונה אשר יסייעו בידכם לקום ולעשות למען עצמכם. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם וישפיע על מצב הרוח לטובה. לאלו מכם השוקלים להתחיל ללמוד יהיה השבוע זמן טוב לקבל החלטה חיובית בנושא והדבר יוביל להצלחה. זוגיות: השבוע מילות המפתח הן וויתור וסבלנות. לאחרונה חוויתם מתח מסוים אשר גרם לרבים מכם לתהיות ולמחשבות בכל הקשור לאהבה, מין ושיתוף. עליכם לזכור כי יצירת חיי זוגיות יציבים ואוהבים דורשת מאמץ לכן אם רצונכם ליהנות מהיתרונות של מערכת יחסים המבוססת על אהבה ומחויבות עמוקה, עליכם להיות מוכנים להשקיע את המאמץ הדרוש כדי לגרום לזה להתרחש. כספים: למרות האווירה החיובית עדיין יש להיזהר ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך, חודש משובך ואלוקים אתכם!!

מזל דגים

הצורך בלקיחת אחריות על האופן בו מתנהלים חייכם הוא צו השעה! ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת. בבית: אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה, למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות הן בעבודה והן מחוצה לה. זוגיות: בן זוגכם מחכה שתיקחו קצת יותר יוזמה. ואכן השבוע אתם הוא הצד הדומיננטי. הימנעות מבושה והפגנת יצריות ויצירתיות יאפשרו לכם לחוות חוויות חדשות. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוקים אתכם!!


 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(26699)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה