"קיבוץ על החוף" היום הפתיחה



היום (חמישי, 13/6/2013) תתקיים הפתיחה של "קיבוץ על החוף", לאחר חודשים של עבודה קשה ושיפוצים קדחתניים, החזון של שי ביטר וישי בוקאי מתגשים. הקיבוץ על החוף נפתח להרצה על חוף ראשון לציון.

בשנת 1999, במשחק כדור סל, נפגשו בפעם הראשונה שי ביטר יליד ראשון לציון ולישי בוקאי יליד נס ציונה. הכימיה עבדה והשניים הפכו לחברים טובים. כמה שנים אחר כך כשהם בגיל 19 קיבלו השניים הצעה לארגן מסיבה במועדון ה'ארליך' שבנמל ת"א. המסיבה הייתה הצלחה גדולה ומאז השניים נכנסו אל תוך חיי הלילה.

במשך השנים יחצנו השניים את המועדונים :ארליך, אולדסקול, גלינה, קלרה, גוסיפ, וילה סוקולוב, גריפין, ארטמיס, ציץ ביץ, דיסקוטק ועוד רבים וטובים. הכי טבעי היה בשלב הבא לפתוח מקום משלהם. וכך נולד ב- 2010 הגוטה בר בראשון לציון.

כששי ולישי פתחו את הגוטה הם חשבו על בר חברים רגוע עם הסלוגן 'להיות שייך לחבר׳ה הטובים'. כמו הכל אצלהם - הגורל רצה אחרת והגוטה הפך להיות הרבה יותר מבר חברים רגוע. מההתחלה הגיעו בכל יום מאות אנשים ולא היה מנוס מלהפוך את המקום לדאנס בר השכונתי הראשון בארץ.

כיום הגוטה מספק מגוון ליינים כמעט בכל יום בשבוע, כל מי שמגיע לשם ממשיך להגיע בגלל האווירה הביתית וליינים עם אלכוהול במחירים שווי נפש. כמו כן, מהגוטה בר יצאו הרבה זוגות ושי ולישי כבר הגיעו לכמה חתונות של אוהבים שהכירו בגוטה.

בעת המחאה החברתית, חלמו שי ולישי על מקום שישנה את חוקי המשחק. הם פתחו את 'ליין הקיבוץ' בגוטה – ליין בו האלכוהול זול בצורה משמעותית. הליין נחל הצלחה ענקית, והשניים הבינו שניתן למכור אלכוהול במחירים שווי נפש  לכל המבקש ועדיין להתפרנס בכבוד.

חזון הדמוקרטיזציה של האלכוהול

מפה השניים גיבשו מחשבה על מקום שיאפשר לאנשים לבלות מבלי לחשוב על החשבון בסוף הערב.  מקום מרגיע, בו אנשים יכולים להיפגש עם החברים הטובים ולהוריד מעליהם את גזרות הממשלה ומעמסות היום יום.
הם חלמו לפתוח מקום שמזכיר את ימי ארץ ישראל היפה. מקום שלא מתקשטים אליו לפני שבאים, מקום בו הסלקטורית לא מבקשת מהמגיעים אליו לשלוח 'SMS', מקום בו לא צריך קשרים כדי להיכנס,טבעי ולא מתאמץ, שלא מתאים לאנשים שבאים לראות ולהיראות אלא לאנשים שבאים להירגע ולשמוח.

מקום ישראלי, סחבקי ,צנוע ולא מתפלצן , שתמיד נוח לחזור אליו. מקום בו הברמן ידע בדיוק מה ואיך מבקרי המקום אוהבים לשתות.  לצורך הגשמת החזון של השניים, הם חברו לאנשים משפיעים בתחום חיי הלילה באיזור תל אביב והציעו להם את רעיון סבסוד חיי הלילה באיזור ראשון לציון והסביבה. לאחר שאלה הסכימו לצאת איתם לדרך, פנו השניים לעמית עזריאל, שותפם ל'גוטה' ולגיא שריקי שבאותו זמן היה יו"ר אגודת הסטונטים של המכללה למנהל ועשה עבודה מדהימה. לאחר שהם נענו בחיוב החל חלום הקיבוץ על החוף לקרום עור וגידים.

לאחר חודשים של עבודה קשה ושיפוצים קדחתניים, החזון של השניים התגשים. הקיבוץ על החוף נפתח להרצה ביום שלישי (11.6), על חוף ראשון לציון. נראה שהתזמון היה מוצלח בעיקר לאור גזרות הממשלה ועליית מחירי האלכוהול. את הצורך במחירים זולים ניתן היה לראות בכך שללא שום שיווק אגרסיבי (רק פורסם בפייסבוק), ערב הרצה שהיה אמור להיות רק למקורבים הפך לערב הומה אדם.

בקרו אותנו בדף הפייסבוק : https://www.facebook.com/KibbutzRishon


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה