ה-Butterfly – הליין הגאה החדש של ראשון לציון



ביום ראשון הקרוב ייפתח ביולו בר שבאיזור התעשייה הישן בראשון לציון הליין הגאה החדש של העיר הרביעית בגודלה בישראל, בניצוחו של די.ג'יי אלי פרכטר. "'הבאטרפליי' כרגע הוא הליין הגאה היחיד שיש בראשון, ומאפשר לכל הפריפרייה של אזור השפלה להגיע בלי צורך להיכנס לתל אביב", אומר עמי שרייבמן, ממארגני הליין

אחרי שבמשך כמה חודשים לא היה בראשון לציון ליין גאה ראוי לשמו, יוכלו התושבים הלהט"בים בעיר הרביעית בגודלה בישראל להינות מה-Butterfly, הליין הגאה החדש שייפתח ביום ראשון הקרוב במועדון ביולו בר שבאיזור התעשייה הישן בעיר. "הבאטרפליי כרגע הוא הליין הגאה היחיד שיש בראשון, ומאפשר לכל הפריפרייה של אזור השפלה להגיע בלי צורך להיכנס לתל אביב", אומר עמי שרייבמן, ממארגני הליין.

מעשה בארבעה סטרייטים מתוקים שרייבמן, שמגיע מתחום מסיבות הקיבוצים, מספר כי קיבל פנייה מבעלי היולו, שביקשו ממנו לסייע להם להרים ליין גאה חדש.

מדובר בארבעה סטרייטים מתוקים מתוקים", אומר שרייבמן. "הם אמרו לי שהם מאוד רוצים להזמין את הקהילה הגאה למקום שלהם. כשהגעתי למקום, הוא הזכיר לי ברים גדולים וותיקים של גייז שראיתי באמסטרדם באיזור הרמברנט פלא. הקומה השנייה משמשת כמו מרפסת, שאפשר להשקיף ממנה על כל מי שעל הבר, על כל מי שרוקד ועל כל מי שנכנס למקום".

בראשון לציון היו מספר ליינים גאים בשנים האחרונות, שחלקם לא הצליחו וחלקם דווקא היו להצלחה. עד תחילת 2013 פעל בעיר ליין הליבראצ'י, ומאז שנסגר נעדרה העיר ליין גאה.

הליין יכלול להיטי פופ-טראש ומוסיקה אלקטרונית, כאשר על המוסיקה ינצח די.ג'יי אלי פרכטר.

מסיבת הפתיחה של ה-Butterfly תתקיים ביום ראשון הקרוב, 2 ביוני, ביולו בר, ברשבסקי 6, איזור התעשייה הישן בראשון לציון.

כניסה חופשית מגיל 21.

קרדיט: דני זאק  mako


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה