מסעדת ה-TOKO גם בבוקר...



מסעדת הTOKO, שנפתחה לפני כארבעה חודשים, החליטה לשדרג את שירותיה. כעת, כבר לא תצטרכו לחכות לארוחות הצהריים או הערב, אלא תוכלו לפקוד את המסעדה בסופי השבוע החל מ10 בבוקר ועד 12:30 בצהריים עם ארוחות הבוקר המפנקות פרי יצירתו של שף המקום, ניצן רז.

מסעדת הTOKO לא עוצרת! אחרי שרק לאחרונה, יזמו במקום את הTOKO DAY- ימי שלישי בהם מוצעים לסועדי המקום כ-10 מנות בעלות של 20 ש"ח בלבד, התפנו במקום לחשוב על הפרויקט הבא.

ממש עד לאחרונה, יכלתם לפקוד את המסעדה, אשר ממוקמת במתחם יס פלנט בראשון לציון, החל משעות הצהריים. כעת, רקחו בעלי המקום תפריט נוסף, שבדומה לתפריט המסעדה הרגיל, גם בארוחות הבוקר עשה רז שילוב בין המטבח האסייתי והדרום אמריקאי שבו תוכלו לפגוש את ארוחת הבוקר הקלאסית.

ומעתה ואילך, יוגשו במקום, בימי שישי ושבת החל מ10:00 בבוקר ועד 12:30 בצהריים, ארוחות בוקר. מלבד ארוחת הבוקר המסורתית, יוכלו סועדי המקום, להנות מארוחת בוקר יפנית, שתוגש לסועדים בקופסת בנטו מסורתית, ארוחת בוקר לטינית שתגיע בטורטיות קלויות, בוקר אמריקאית שתוגש בגבט'ה קלויה עם 200 גר' אנטריקוט ועוד...

אם עד כה, הייתם צריכים בייביסיטר לשעות הלילה המאוחרות, בהן רציתם לפנק את עצמכם בסביצ'ה של הטוקו, בפלטת בשרים או בנולדס בקר, אין ספק, שיום שישי בבוקר, כשהילדים עדיין בגן או בביה"ס, יהיה הפתרון מושלם עבורכם.

מסעדת הTOKO
מתחם יס פלנט, ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה