ילדי ראשון לציון יככבו בשלטי חוצות



פנייה של ילדה בת תשע התוהה מדוע כל הילדים בפרסומי העירייה הם בהירי עור, הובילה לקמפיין בדף הפייסבוק של העירייה הקורא לכל התושבים לשלוח את תמונות ילדיהם שמעתה והלאה יעטרו את פרסומי העירייה התוצאה: 250 תמונות ילדים נשלחו בתוך חודש אחד בלבד

הכל התחיל מפנייה תמימה של ילדה בכיתה ד' שדפדפה בפרסומי עיריית ראשון לציון והחליטה לשלוח מכתב לראש העירייה דב צור"אני חושבת שהתמונות של הילדים בפרסומים לא מייצגות את כלל הילדים בראשון לציון" כתבה עדי פישמן בת התשע.

בעירייה הרימו את הכפפה ויצאו בקמפיין "הילד שלי" בדף הפייסבוק של העירייה הקורא לכל תושבי העיר לשלוח את תמונות ילדיהם שיתווספו למאגר תמונות עירוני שישמשו לפרסומים שונים של העירייה.

ההיענות הייתה מעל לכל התחזיות, בתוך חודש אחד בלבד נשלחו למעלה מ-250 תמונות ילדים.

אחת האמהות ששלחה תמונות היא ויויאן גלעד, אמא של אגם בת השבע ומאי בת ה-14 שברגע שקראה על היוזמה, הציעה לבנות שלה להשתתף ואלה הגיבו בהתלהבות: " זה נחמד שחושבים גם על הילדים. ישבתי יחד עם הבנות שלי ובחרנו תמונות מחמיאות. אני יודעת שהן מחכות בקוצר רוח לראות את התמונות מתפרסמות".

ראש העירייה, דב צור: "אני מעודד יוזמות נפלאות כמו של עדי המקסימה ושמח לא פחות לגלות עד כמה ההיענות לפעילות בפייסבוק הייתה גדולה המוכיחה עד כמה התושבים מבקשים להיות מעורבים בנעשה בעיר. עברתי על התמונות שנשלחו וראיתי מאות ילדים יפים וחמודים, זה כל כך מתבקש להתגאות בהם בפרסומי העירייה".

בתמונה: חלק מהתמונות שהתקבלו במסגרת קמפיין "הילד שלי"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה