המרצע יצא מן הביב



אז אין תקציב לממשלה. אז הולכים לבחירות. אז מפרקים ת'חבילה מתוך "אחריות לאומית"...כי אימת האיום האיראני על עיתויה, אף אם היא נכונה, נועדה לא רק ליצור דעת קהל בינלאומית אלא ובעיקר, לשרת אינטרסים אחרים....

כך הולכת ונקטעת לה תקופת השוד הגדול של ממשלת נתניהו את אזרחי ישראל. כך מנופצות באחת כל ההבטחות הבומבסטיות שהבטיחו להיטיב עם שכבות נרמסות למכביר בקרבנו. כך גם נחשפת הקומבינה של המאה בישראל – רווחתם, בריאותם ועתידם של תושבים, תמורת כסא רם ונישא.

כי אימת האיום האיראני על עיתויה, אף אם היא נכונה, נועדה לא רק ליצור דעת קהל בינלאומית אלא ובעיקר, לשרת אינטרסים אחרים. אינטרסים המבקשים להסיט את תשומת הלב מן הקיפאון המדיני המדאיג מול הפלסטינאים; מן המחאה החברתית שאין צודקת ממנה; מהגדלת הפערים המקוממת בחברה הישראלית; מרמיסת עתידם של צעירים המבקשים להקים בית במולדתם; מזניחת השכבות החלשות בהן חולים, קשישים וניצולי שואה; מהגדלת אי השוויון בנטל בכל הנוגע לשירות הצבאי; מן ההתעלמות הטוטאלית מזעקתם של מי שעומדים בפני איבוד משרתם ופרנסתם; מן הניסיון הנואל ליצור תקשורת חד צדדית גם על חשבון אימוץ חינמון בן טיפוחיו של אביר הימורים על חשבון קבורתם של אמצעי תקשורת שהעזו לפרסם ביקורת נוקבת מול מחדלים שלטוניים; מן השיטה הקושרת את נבחרנו עם פוליטיקה של הפחדה, מושחתת ומסוכנת.


כי אותה ה"אחריות לאומית" אינה אלא ניסיון פסול מעיקרו להרוויח זמן למען לא יוכלו מתמודדים בעלי סיכוי אלקטוראלי להספיק ולהתכונן להתמודדות מול "קינג ביבי". כך, במבט ישיר אל מול פני האומה, מדקלם נתניהו את "הישגיו המופלאים" בלי חלילה להזכיר את מצב העם כפי שנוצר במשמרתו העלובה. כי רק בישראל יכולה מפלגה שלא זכתה למרב קולות הבוחרים להרכיב ממשלה העושה ככל העולה על רוחה במהלך כארבע שנים, תוך דיכוי שיטתי של רבבות לשם המשך קיומה.


כעת נותר לקוות לביטול הדמנציה הישראלית המדאיגה כך שהיעלמותה יאפשר לבוחר ביום פקודה, לזכור את המעללים ואת התרגילים, השקרים והכזבים של מי שמתח קו אדום לא רק על פני קריקטורה ילדותית מעל בימת האום, אלא חתר ללא לאות ליישר את הקו בגרף ליבם של רבים מתושבי ישראל, בשל בחירתם המוטעית והאומללה. הפעם נקווה שהם יתעשתו ויבינו שבחירתם קובעת בפועל את רמת חיינו ואת זו של ממשיכי דרכנו ויסיקו את מסקנתם המתבקשת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה