להתלבש מיליון דולר ב100 דולר



היי אני בר מרום, אקס מלכת החן לשנת 2011 וכתבת אופנה בהווה.
התחלתי את דרכי בעולם האופנה בערך מיום הולדתי, או לפחות מאז שאני זוכרת את עצמי. מהיום בלוג האפנה שלי עולה בראשון נט (במקביל לאתרי הקבוצה אשדוד נט, ירושלים נט וכו')

עיצובי בגדים, ואופנות מתחלפות תמיד עניינו אותי, ואולי בזכות זה לא תתפסו אותי לא מוכנה עם שרוול סתמי ברחוב, (אלא אם הוא חלק מטרנד רטרו כלשהו), או עם שיער שנראה כמו אחרי הוריקן. אצלי תמיד כל שערה במקום. וכיוון שקיבלתי כבר כמה חיזוקים מהסביבה לגבי כישרוני בהתאמת לבוש, בזיהוי טרנדים ולפעמים בהמצאתם, החלטתי שהכי מתאים שאשתמש בידע שיש לי ואחלוק אותו איתכם.

לא פעם אחת עצרו אותי, לא משטרת האופנה אלא איזו בחורה הנראית נואשת למדי ומכריחה אותי "אין דברים כאלה, את חייבת לומר לי איפה קנית את השמלה\שרשרת\נעליים וכו'.. או שאת חייבת למכור לי אותו עכשיו." אם היא היתה יכולה להפשיט אותי (ולא כמו שזה נשמע) היא הייתה עושה את זה. פעם זה גם קרה לי, כיוון שגברת "נחושה במיוחד" היתה מוכנה לשלם הרבה על השמלה שלבשתי ולא ויתרה עד שקיבלה אותה באותו ערב. מזל שלפעמים אני לוקחת איתי בגד החלפה אחד בתיק. מומלץ תמיד, תאמינו לי.

ומזה אני מגיעה לדרכים בהן אני משיגה את האאוטפיטס האלה (וזה ישאר בנינו!) אתרי הקניות באינטרנט.. וכמובן שזה לא כל הסוד מכיוון שצריך לדעת מה הולך עם מה כדי שלא תראי כמו מלחמת העולם ה-3. אז בשביל זה בדיוק אני פה, כדי לתת טיפים מגניבים ולעזור לכן להראות מליון דולר בפחות מ-100 דולר, כי אני תמיד טוענת שאפשר להשקיע מעט, ולהיראות מהמם. זה המוטו שלי! ושיסלחו לי המעצבים המדהימים אך היקרנים המסתובבים במקומותינו, הרי אני לא רוצה אויבים ולא מתכוונת להסתכסך עם אף מעצב, אבל אם נודה על האמת, רובנו לא יכולות לעמוד במחירים המטורפים של חלק מהמעצבים וצריכות לחפש אלטרנטיבות.

וכדי להיראות מקוריות, צריך גם לחפש בשדות זרים בחו"ל, לטייל בחנויות בחו"ל, ותתפלאו כל זה בלי לזוז מהספה (והמזגן!)

אז שנתחיל?

Asos  הוא אתר בריטי אופנתי שמכוון לגילאי 18-35 ומציע מידות רבות (מגיע עד למידה 48).

צילום מסך

באתר אלפי פריטים מדהימים ואופנתיים לגברים, נשים ואפילו ילדים. בנוסף, באתר יש אזוראאוטלט שמתעדכן מדי שבוע עם מאות פריטים במחירים מצחיקים. אסוס הוא הפתרון המושלם עבור חובבות טרנדים, סיילים ומציאות במחירים המתאימים לכל כיס.

 

UrbanOutfitters הוא אתר אמריקאי שמציע פריטים היסטריים. אם תשאלו אותי, זאת אחת החנויות האהובות עלי ביותר.

צילום מסך

בשנתיים האחרונות אורבן החליטה לעשות משלוחים גם לישראל. מדובר בבגדי בייסיק וקז'ואל, נוחים וקלילים. המשלוח של הפריטים לישראל הוא בתוספת 10$ בלבד (שווה!)


Ebay
 אתר המכרזים הגדול לחובבות פרטי וינטג עם מחירים משתנים. כל מה שאתן צריכות לעשות זה להפעיל את החוש השישי- חוש החיפוש, לרשום אופציות בשורת החיפוש ופשוט לדפדף ולהתמכר...  

צילום מסך

באתר תוכלו למצוא פריטי לבוש מכל מדינה בעולם. חשוב לשים לב שהמידות משתנות בכל מדינה, ועל כן חשוב לבדוק מהי המידה המדוייקת לפני שמזמינים. בנוסף, תחפשו המלצות וביקורות גולשים. 



ModCloth אתר לחובבות וינטג' ורטרו. 

צילום מסך

המחירים אומנם יקרים יחסית אבל כל פריט עושה את העבודה. המידות נעות בין S-L. פריטי האקססוריז באתר יפים במיוחד, ודמי המשלוח נעים בסביבות ה-25$ לא כולל עלויות מיסים. אין ה

רבה מכל פריט, ולכן הקנייה הופכת לייחודית. ועכשיו, אחרי שאתן קצת מעודכנות בחנויות הכי שוות שיש בקליק אחד מהבית, כל שעליכן לעשות הוא לחפש ולהזמין... או סתם לקבל רעיונות לאאוטפיט מושלם!

 

אנחנו נתראה כאן מדי שבוע עם כתבות בנושאי אופנה שונים. אני אשתדל לחדש ולעניין אתכן, ואשמח לקבל תגובות מכל סוג, רצוי כאלה שיוכלו לתרום משהו לקוראות ולי. אני רוצה גם להזמין אתכן לשמוע את קולי ברדיו ירושלים 101FM החל מיום חמישי הקרוב בתכנית של אלין לוי "אלין באה לעיר" בשעה 21.00 שם תהיה לי פינה שבועית בענייני אופנה וסטיילינג.

אז להתראות ביום חמישי.

שלכן, בר.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה