קיבלה אות הצטיינות והתארחה אצל ראש העיר



ראש עיריית ראשון לציון אירח השבוע בלשכתו את סמל טל כהן- חיילת המבצעת את שירותה הצבאי בהתנדבות, אשר קיבלה אות הצטיינות מראש אכ"א

בראשון האחרון אירח בלשכתו ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, את סמל טל כהן, חיילת המבצעת את שירותה הצבאי בגדוד הסיור של "צנחנים" בהתנדבות, אשר קיבלה באחרונה אות הצטיינות מראש אכ"א. לא זו בלבד, כהן משרתת כבר שנתיים בתפקיד וכעת נמצאת בתהליך להיכנס לשירות קבע.
 

כהן, תושבת העיר, בוגרת הגימנסיה הריאלית, סיפרה לראש העירייה כי עברה תהליך ארוך על מנת להתנדב ולתרום והכניסה לצה"ל לא הייתה פשוטה עבורה.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, במפגשו עם טל כהן:"ראשית כל-ישר כח. אני מביט בך וחש גאווה כי אחד הדברים החשובים לי ביותר הוא להנחיל את ערך ההתנדבות בקרב תושבי העיר. אני לא שוכח לרגע שכדי להרחיב את המעגל אנו צריכים להשריש את ערך ההתנדבות כבר מילדות, ובעיני הכול מתחיל ונגמר בחינוך. אני מאמין שעל הילדים שלנו לספוג במערכת החינוך את ערכי התרומה לחברה ולקהילה, ובימים אלו מעבד מינהל החינוך תוכנית במסגרתה יילמד ערך ההתנדבות כמקצוע, ככל המקצועות, בכל שכבות הגיל מהגן ועד כתה יא'. השאיפה שלנו היא שילדי ראשון לציון יהיו דוגמה ומופת לכל הארץ בשילוב של חינוך עם קהילה, בערכים של ערבות הדדית, של סולידריות חברתית, של ראיית האחר ושל נתינה ללא תמורה. זו תהיה תרומתנו לדורות הבאים. בימים בהם אנו עובדים על התוכנית, לפגוש אותך, את שנלחמת כדי להתנדב, זה מרגש. צריך להביט בך על מנת לדעת עד כמה מספקת היא הפעילות ההתנדבותית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה