עידן מימון: "לא הגענו למשחק, הושפלנו בדרבי".



קפטן הפועל ראשל"צ המום לאחר התבוסה 32:22 למכבי: "אי אפשר להזכיר אף שחקן לחיוב, לא הגענו למשחק. הפגרה עשתה לנו רע. כל מה שתיכננו הלך הפוך"

תחושות קשות ומעל הכל הלם ליוו את אנשי הפועל ראשון לציון בעקבות התבוסה הביתית יוצאת הדופן, 32:22 בדרבי הכדוריד מול מכבי ראשון לציון.

שום דבר לא התחבר לאדומים. השוערים לא תיפקדו, ההגנה החדשה עם מאריוס לפ במרכזה הייתה חדירה ברמה יוצאת דופן ומעל הכל ההתקפה החלשה, האיטית והתקועה. במשחק כולו כבשו חניכיו של סער פרנקל שער אחד בלבד בהתקפת מעבר.

הפעמיים האחרונות בהן ההתקפה האדומה הייתה חלשה כל כך הייתה בסדרת גמר-יד 2010 בו מול אותה מכבי הובסה הפועל בסוויפ עם משחק אחד בו כבשה 22 שערים בלבד ובמשחק השני, באותו אולם כמו ביום שישי האחרון, אשלים, הייתה התבוסה בעשרה שערי הפרש האחרונה בליגה מול אותה יריבה עירונית. ב-27/04/10 הדרבי הסתיים ב-31:21 צהוב.

הפנים של השחקנים האדומים בסיום אמרו הכל. אריאל רוזנטל במפגן משפחתי ראוי לציון בא לנחם בסיום את אחיו, יוני, שהיה המום. הפרגון ההדדי במשפחת רוזנטל היה בשיאו כאשר ההורים, ויוי וראובן, בחרו לשבת בדיוק באמצע היציע בין הקהל האדום לצהוב בכדי לתמוך בשני בניהם.

החשש הגדול אצל הפועל הינו מפני היווצרות כדור שלג בעקבות התוצאה יוצאת הדופן. ביום שישי ב-17:00 תצא הפועל למשחק חוץ מול סוגרת הטבלה, א.כ נס ציונה. לטייגרים שטרם טעמו ניצחון ליגה מפתיחת העונה ברור כי לא יכלו לתפוס את הפועל בזמן טוב יותר.

"היינו חסרי אונים באופן טוטאלי. מכבי היתה טובה מאיתנו בכל פרמטר", סיפר ל-ONE הקפטן ועוזר המאמן, עידן מימון. "הפגרה עשתה לנו רע. אנחנו צריכים ללמוד בכדי שערבים כמו זה לא ישובו על עצמם. אי אפשר להזכיר שחקן אחד לחיוב בזמן שכל דבר שתכננו הלך הפוך. לא הגענו למשחק בכלל. הכי כואב לי על הקהל וההנהלה שעשו הכל בשביל האווירה. הפרצופים של הקהל אמרו הכל. טוב שהסטירה הזו הגיעה עכשיו בכדי שנוכל לתקן".
 
לגבי הסגל רווי הצעירים הוסיף: "להסתכל צעירים/מבוגרים זה תירוץ וכך גם החוסר ניסיון. הנקודה היא ששיחקנו לא טוב וכל מה שדיברנו עליו לא הלך. הכל התחיל בהגנה שהייתה חדירה לעומת מכבי שנראתה נפלא בהגנה ובהתקפה. מכבי היתה בלתי ניתנת לעצירה. זו הייתה השפלה ומפה אנחנו צריכים להתרומם".

קרדיט: דין אלמס one.co.il

צילום: אבי קקון

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה