הדרבי -ראשון לציון נצבעה בצהוב



ראשון לציון נצבעה היום (שישי) בצהוב. הדרבי הגדול של הכדוריד הישראלי היה כולו של מכבי ראשל"צ שהביסה ללא תנאי את הפועל ראשל"צ 22:32, ועל הדרך הנחילה לאדומים הפסד ראשון העונה, ונקמה על ההשפלה מהשנה שעברה.

ראשון לציון נצבעה היום (שישי) בצהוב. הדרבי הגדול של הכדוריד הישראלי היה כולו של מכבי ראשל"צ שהביסה ללא תנאי את הפועל ראשל"צ 22:32, ועל הדרך הנחילה לאדומים הפסד ראשון העונה, ונקמה על ההשפלה מהשנה שעברה.

הפתיחה הייתה כולה של מכבי ושל גל אברהם שפתח בצמד והעלה את קבוצתו ל-1:5. הפועל ראשון התעוררה וחזרה ל-6:6, אך מכבי שוב ברחה ועלתה ליתרון. לקראת סיומה של המחצית עמדה התוצאה על 13:18, יתרון בהחלט מוצדק לצהובים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

את המחצית השנייה פתחו החניכים של גלעד מאור כמו שסיימו את הראשונה, הפער הלך ותפח ולאדומים לא היו פתרונות. מאריוס לפ ערך בכורה בקבוצה של סער פרנקל ולא הרשים, יוהן רושקה היה כרגיל בלתי ניתן לעצירה אצל מכבי. עידן מיימון היה רחוק מהשיא ובלעדיו הפועל מתקשה, אברהם נפצע במחצית הראשונה ויצא לקבל טיפול והתקשה לחזור.

מאור: משחק הוגן וברמה גבוהה

אחרי הכול נדמה היה שעל המשחק הזה היה רשום מכבי מלכתחילה. החיסרון של יותם טל היה משמעותי מאוד בהפועל, ויש לקוות שהוא יחזור במהרה כדי שנוכל להנות מהיכולת שלו. ההשפעה של ההפסד תהיה בעיקר מנטלית, אך העונה עוד ארוכה ולהפועל יש עדיין יתרון ארבע נקודות על היריבה העירונית בטבלה והיא במקום הראשון.

כבשו להפועל ראשל"צ: בויאן בוטוליה- 7, סאשה צ'ודנובסקי- 4, גיא כהן- 3, עידן מימון ויוני רוזנטל- 2 כ"א, מקסים ציפרמן, דדי פרץ ועוז חממי הוסיפו שער בודד כל אחד.

כבשו למכבי ראשל"צ: פיליפ מריאן- 9, יוהאן רושקה- 6, גל אברהם ודור גבע- 4 כ"א, יואב נאמן- 3, עופר לוזון ועמית סטלמן- 2 כ"א, אריאל רוזמנטל, אמיר לנגליב ונדב רובין כבשו שער אחד כל אחד.

האחים רוזנטל התנשקו, התחבקו בסיום ובחרו להתראיין ביחד. יוני: "אני לא האמנתי שאפשר להיות כל כך חלשים. כנראה שבכל זאת מכבי היא עדיין האלופה. אני לא חושב שאלו הפערים האמיתיים בין הקבוצות". אריאל: "ברור שהסיפור שלנו כאחים עניין את כולם והוסיף עוד יותר פלפל אבל עכשיו אנחנו הולכים לעשות קידוש ביחד והכל נגמר".

מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, אמר בסיום: "זהו המשחק השני השנה שהשחקנים שלי באמת מקשיבים לי כמו נגד קראסנודר. היה פה משחק הוגן וברמה גבוהה מאוד".

מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל, אמר בסיום: "הדינמיקה של המשחק הייתה נגדנו ולטובת מכבי שהגיע להם לנצח בכל פרמטר של המשחק, גם הגנה וגם התקפה. לי חשוב שהקבוצה תיראה טוב בהגנה וזה לא היה ככה ולכן המשחק הלך נגדנו. הליגה הזו בנויה כבר זמן שיש יותר מחמישה דרבים בעונה והשחקנים צריכים לדעת ללכת הביתה, להתכנס בתוך עצמם ולבדוק אותו. אני אחשוב ברמת הקבוצה ועד הדרבי הבא נתקן וניראה הרבה יותר טוב".
 
חן בירנבאום אמר בסיום: "דיברו על שינויים, מהפיכות אבל אנחנו הסתכלנו אך ורק על עצמנו. המשחק הזה לא היה קל כמו שזה מוצג. עמדנו נכון על המגרש והגיע לנו הניצחון"

קרדיט: דין אלמס one.co.il

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה