בר רחוב במדרחוב רוטשילד חוזר ובגדול



הנה זה מגיע: בר רחוב חוזר לרוטשילד. ההצלחה הגדולה בשנה שעברה החזירה את בר הרחוב לחמישה ימים בשבוע עד החגים * במרכז מדרחוב רוטשילד מחכים לכם שולחנות וכסאות, מוסיקה טובה, מחירים אטרקטיביים וכמובן תפאורה היסטורית

לשאלה עד כמה הצליח בר רחוב בשנה שעברה, התשובה ברורה מאוד. מיומיים בשבוע בשנה שעברה, חוזר הבר רחוב לחמישה ימים השבוע עד אוקטובר. בר רחוב יתחיל במוצ"ש הקרוב (17.6.17).


מיזם "בר רחוב" שנולד בשנה שעברה במטרה להחיות את מדרחוב רוטשילד בשעות הערב, השיג את מטרתו מעל למצופה ומאות מצעירי העיר מלאו את השולחנות והכיסאות שפוזרו לאורך המדרחוב כאשר מסביב ברים פתוחים עם תפאורה נהדרת ומחירים אטרקטיביים במיוחד: כך למשל כוס בירה תעלה 10 ₪ וכוס יין לבן ב-16 ₪. כמובן שהמכירה תיעשה במתחם מוגדר בלבד ולבגירים בני 18 ומעלה.



במרכז העיר בכלל ורחוב רוטשילד בפרט מתפתחת בשנים האחרונות סצנת בילוי וקולינריה המושכת אליה אלפי צעירים. הדבר מורגש גם בכניסת צעירים וסטודנטים למגורים ברחוב ובסביבתו. ברים, פאבים, מסעדות ובתי קפה רבים נפתחו בשנים האחרונות ונראה כי בתהליך זה דבר מוביל לדבר. אם בעבר, בתי עסק רבים במדרחוב נהגו לסגור בשעות הערב, אזי עם התחלת מיזם בר רחוב, רבים מהם החליטו להישאר פתוחים. נציין כי פעילות זו היא חלק ממדיניות חיזוק מרכז העיר שמלווה מצד אחד בשיפור התשתיות ושדרוג האזור שכן לפני מספר שנים נערך שיפוץ משמעותי במדרחוב הוותיק, כל החנויות במדרחוב נדרשו לשפץ את חזיתות הבתים, הוחלפו כל שלטי החנויות ונעשה מאמץ לחדש את פני המדרחוב הוותיק, שהיה לב ליבה של העיר, ומצד שני בקיום אירועים רבים במדרחוב כדוגמת מסיבת רחוב, שבוע הספר, הפנינג לכל המשפחה בימי חמישי ושלל ירידים כמו יריד אוכל, איכרים, אמנים ועוד.

ראש העירייה, דב צור, ציין כי למדרחוב יש חיים במשך היום, אך בשעות הלילה הוא לא ממלא את מלוא הפוטנציאל שלו. "אנו רוצים שגם צעירי העיר ייחשפו למרכז העיר שלנו וייהנו מכל מה שיש בו". את הפעילות מובילים דוברות העירייה, מינהלת העיר ההיסטורית ואגף נוער וצעירים בשיתוף החברה העירונית.

מחזיק תיק המדרחוב, אייל מושיוב ומחזיק תיק נוער וצעירים, דורון אוזן, שילבו ידיים בפרויקט הזה ואמרו: "אין טבעי מהחיבור בין לב העיר לצעירי העיר. מדרחוב ראשון לציון הוא נקודת מפגש מרתקת בין ההיסטוריה של העיר לעתיד שלה, בין ישן וחדש, בין מזרח ומערב, וכעת בין קהלים שונים – צעירים ומבוגרים - שרואים את המדרחוב שלנו באור חדש. אנו שמחים על הצלחת הפרויקט ומזמינים את תושבי העיר ליהנות מהמיזם הזה".

צילום: עידן גרוס


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה