פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון



פסטיבל המוסיקה של ראשון לציון, הגדול בישראל מעל 100 אמנים, הרכבים ומוסיקאים מובילים,חול המועד סוכות 17.10.16-22.10.16

למעלה מ- 100 אמנים , הרכבים ומוזיקאים יקחו חלק השנה בפסטיבל המוסיקה של ראשון לציון - פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל , החוגג את שנתו ה- 29.

הפסטיבל,  יתפרש השנה על שישה מתחמי מופעים חלקם פתוחים לקהל הרחב וחלקם בתשלום ויציג מגוון מופעים ייחודיים שהופקו במיוחד לפסטיבל.

מוטי קירשנבאום, חתן פרס ישראל הבמאי, העיתונאי, העורך, ואיש הטלוויזיה  הלך מאיתנו ב 25 בספטמבר 2015. במלאת שנה לפטירתו יקיים הפסטיבל אירוע מחווה מיוחד לזכרו בהשתתפות : אלי יצפאן, גורי אלפי, דביר בנדק, טוביה צפיר, טלי אורן, יניב ביטון, רונה קינן, שני כהן מודי בראון , אפרת אביב ויוסי מרשק  - ערב חד-פעמי ומיוחד ובו קטעים נדירים משלל עשייתו האמנותית והסאטירית.   אילנית החוגגת 50 שנות יצירה מוזיקלית תחבור לראשונה בקריירה ארוכת שנים לתזמורת צה"ל עם עשרות הלהיטים האהובים שלה שליוו את ילדותנו .

 אברהם טל יעלה לבמת היכל התרבות ראשל"צ עם הפקה חדשה -  "הימים עוברים" ועם אורחים מיוחדים ואהובים  : עברי לידר וקרולינה , דיקלה תעלה מופע מיוחד "מנגינות" במסגרתו תארח לראשונה את קובי אפללו ואהובה עוזרי , מירי מסיקה ודוד ד'אור  חוברים האחד עם השני למופע משותף, חווה אלברשטיין תגיע לפסטיבל עם הרפרטואר האינסופי שלה לערב רב הבעה "מה את רואה" השוזר חומרים מהמאגר האין סופי של שיריה .

יגאל בשן היקר חוזר אל הבמות ומגיע למופע חגיגי וכך גם קרן פלס ורמי קליינשטיין עם  המופע המשותף, אייל גולן יפגוש ומה קשור עם המופע המשותף , ארקדי דוכין, מיכה שטרית עם המופע המשותף מארחים את כנסיית השכל,  ישראל גוריון ואסף אמדורסקי עם המופע המשותף שרים משירי הדודאים, שרון חזיז חוברת ומארחת את שרי למסיבה ישראלית ,  עומר אדם – כוכב הלהיטים המוביל בעשור האחרון יעלה למופע מיוחד , דני רובס, רון שובל, עומר אדם, שלישיית ווקאל, , להקת טיפקס,  משה להב – הטיש הגדול חובר ומארח  את רותי נבון,  ואיך אפשר בלי סטטיק ובן אל תבורי, ואליעד שעולים לערב משותף על במת הצעירים.

גם בגזרת המשפחה והילדים יעלו האמנים המובילים בתחום :  מירי תשירי, מיכל הקטנה, המגזימנים בביצועים לקלאסיקות של עוזי חיטמן, ועוד.

לצד הפעילות המוזיקלית הענפה יתקיים גם יריד קולינרי - "טעם עולמי"  פסטיבל המוסיקה של ראשון לציון – פסטיבל  המוסיקה הגדול ביותר בישראל – לייב פארק ,  היכל התרבות ,  גן המושבה ,  כיכר העירייה ,  רחבת בית העם ,  רובע  הבילויים,  מדרחוב  .  

17.10.16-22.10.16   - חול המועד סוכות

הפסטיבל מופק על ידי החברה העירונית ראשון לציון לתרבות ספורט ונופש בניהולו של  מנכ"ל החברה: אלי פולק.  מנהלת הפסטיבל: טלי צרנר, ניהול הפקה: גלעד ויס, ייעוץ אומנותי : גלעד אמליו שנקר.

ראש  עיריית ראשון לציון מר דב צור: "ראשון לציון ממשיכה במסורת, לשים את התרבות והמוסיקה הישראלית במרכז, ומציעה גם השנה פסטיבל מוסיקה ישראלית עשיר ומהנה. מופעי החוצות פתוחים לקהל הרחב ואנו מזמינים את כל אזרחי ישראל לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב".

מחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה, אמרה: "הפסטיבל מעניק חוויה מוזיקלית מיוחדת, כל השמות הגדולים והמופעים המבוקשים מגיעים אלינו, ממש עד הבית. מירי מסיקה "באה אליכם" במופע מיוחד עם דוד ד'אור ונרקוד לשיריו של עומר אדם בגן המושבה. בהמשך ליוזמתי בשנים עברו ולאור ההצלחה, גם השנה נהנה עם הילדים הקטנטנים שיחגגו עם מיכל הקטנה והבוגרים יותר שיצפו בכוכבי גאליס,, "יסלסלו " עם בן אל תבורי וסטטיק ולקינוח יהיה להם "מתוק" עם אליעד. תודה לראש העירייה דב צור, ולחברה העירונית בראשותו של אלי פולק על הפקה מדהימה. שנה טובה וחג שמח".

מכירת כרטיסים:

זאפה: www.zappa-club.co.il 9080*

הכרטיס: www.hakartis.co.il, 03-9666141, 2870*

היכל התרבות: www.heichal-rishon.co.il , 03-9488666

 

פירוט המופעים לפי מתחמי ההופעה וימי ההופעה

לייב פארק – אמפי פארק ראשון לציון ( מתחם הסופרלנד) (מופעים בתשלום)

קרן פלס ורמי קלינשטיין

19.10.2016 יום רביעי בשעה 21:00

קרן פלס ורמי קלינשטיין חוברים למפגש עוצמתי של שני הרי געש, על במה אחת, עם תשעה נגנים, די ג'יי לוהטת, ואש על הפנים. במהלך המופע יבצעו שני האמנים האהובים ממיטב הלהיטים שכתבו במהלך שנות קריירה מוצלחות לעצמם או לאחרים, בנוסף גם יציגו לראשונה שירים חדשים שכתבו יחד מתוך האלבום החדש. מה שמתחיל כמו קונצרט לשני פסנתרי כנף ומסתיים במסיבת דיסקו שמחה וסוחפת. 

 

כשאייל גולן פגש את מה קשור

22.10.2016 מוצ"ש, בשעה 21:00

שיתוף פעולה ומפגש סוחף בין אייל גולן ושלישיית "מה קשור?", בו אייל גולן מארח את השלישייה, המופע יכלול להיטים חדשים, מוכרים ואהובים מכל הזמנים עם קריצות הומוריסטיות. במסגרת המופע יבצעו את השיר "דבש בשפתיים" שכתב אבי אוחיון והלחין אסף צוריה, בהפקתו המוסיקלית של יעקב למאי, אשר זכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו ברחבי הארץ.

 

       היכל התרבות ראשון לציון (מופעים בתשלום)

 

מחווה למוטי קירשנבאום – "במצב הנוכחי" – הפקת מקור

17.10.2016 יום שני, בשעה 21:00

מופע מחווה מיוחד במלאת שנה לפטירתו של חתן פרס ישראל מוטי קירשנבאום.

מוטי קירשנבאום - הבמאי, העיתונאי, העורך, איש הטלוויזיה, חתן פרס ישראל,  הלך מאיתנו ב 25 בספטמבר 2015. במלאת שנה לפטירתו יתקיים במסגרת פסטיבל המוסיקה של ראשון לציון אירוע מחווה מיוחד לזכרו בהשתתפות : אלי יצפאן, גורי אלפי, דביר בנדק, טוביה צפיר, טלי אורן,יוסי מרשק, יניב ביטון, מודי בראון, רונה קינן ושני כהן

ערב חד-פעמי ומיוחד ובו קטעים נדירים משלל עשייתו האמנותית והסאטירית.

קירשנבאום החל את הקריירה הטלוויזיונית שלו ב 1966, בעת לימודיו לתואר שני בחוג לקולנוע באוניברסיטת UCLA בלוס אנג'לס, כשנקרא לשוב לארץ ולקחת חלק בהקמת הערוץ הראשון. בשנים הראשונות של הערוץ היה שותף להקמת מחלקת החדשות והעורך הראשי של "מבט". בהמשך היה למפיק-במאי-עורך של תכנית הסאטירה המיתולוגית "ניקוי ראש", עליה זכה בפרס ישראל כשהוא בן 37 שנים בלבד. בשנת 1976 הוא מונה למנהל התכניות של ערוץ 1, ובין השנים 1993-1997 שימש מנכ"ל הערוץ הראשון.

קירשנבאום ביים וערך גם מופעים קומיים-סאטיריים לבמה, בין השאר ביים ל"גשש החיוור" את תכניתם החמישית "בעבור חוקן דולרים" (1985), עם אפרים סידון ו ב. מיכאל העלה את מופעי הקברט "תולדות עם ישראל: תיקונים והשלמות" (1986), "נפגעי חרדה" (2010), "רואים ת'סוף" (2015) ועוד. ב -2002 החל להגיש את התכנית האקטואליה היומית "לונדון וקירשנבאום" עם ירון לונדון, עליה זכה יחד עם ירון בפרס מפעל חיים של אגודת העיתונאים (2006). בשנים האחרונות ביים והפיק סרטי טבע מיוחדים באפריקה אשר שודרו בערוץ 10.

מוטי הגיש ב15 שנים את פינת הספורט השבועית בתכנית "בילוי נעים" של מולי שפירא.

קירשנבאום ניפטר מדום לב בביתו שבמכמורת יום לאחר שחגג את יום הולדתו ה- 76. הפקה: הפקות תוצרת הארץ, עורכת: אתי אנטה שגב, במאית: מורייה זרחיה.
המופע יצולם וישודר בערוץ 10

אברהם טל - "הימים עוברים" מארח את עברי לידר וקרולינה –

הפקה מיוחדת לפסטיבל

18.10.2016 יום שלישי, בשעה 21:0

אברהם טל , מהיוצרים הבולטים והייחודיים המובילים את צמרת האמנים בישראל נמצא באחת השנים הפוריות בקריירה ארוכת השנים שלו ומלאת הלהיטים שהפכו זה מכבר לפס הקול של ההוויה הישראלית . טל מנפיק בהופעותיו תמהיל מדויק ומעניין של פופ, אתניות ואלקטרוניקה וסוחף את הקהל למסע מוזיקאלי מדהים. הוא זז על הבמה, הוא צוחק, הוא נהנה מכל רגע – וכך גם הלהקה שלצדו והקהל הגודש את הופעותיו. טל מגיע לפסטיבל עם המופע החדש שלו "הימים עוברים" שעלה לבמות לאחר יציאת אלבומו החדש. ובמיוחד לפסטיבל הוא מארח שני חברים טובים ומוכשרים עברי לידר וקרולינה  לחגיגה של מוזיקה משובחת ומרגשת .

 

יגאל בשן – המיטב פלוס- מופע חגיגי לפסטיבל ראשון לציון

19.10.2016 יום רביעי, בשעה 21:00

יגאל בשן הוא לכל הדעות מכוכבי התרבות הגדולים ביותר שלנו. זוכה פרס אקו"ם על מפעל חיים. לאורך השנים יצר ושר שירים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל ישראליים: "סיוון", "ברטה", "מכת שמש" ועוד. בשן נחשב למבצע כריזמטי, חם ומרגש, שמגיש את שיריו בהגשה אוהבת, אינטליגנטית, רגישה ונוגעת והקהל מחבק אותו בחזרה.

 

"מנגינות" – דיקלה מארחת את קובי אפללו ואהובה עוזרי –

הפקה מיוחדת לפסטיבל

20.10.2016  יום חמישי, בשעה 21:00

היא הפליאה בנו עם אלבום המופת  "ואם פרידה"  שניפק להיט אחרי להיט, מיצב אותה כאחד מהקולות העוצמתיים, הייחודיים והאיכותיים במוסיקה הישראלית  והזניק אותה לגבהים חדשים כזמרת השנה ברשת ג',פרס אלבום השנה של אקו"ם ועוד . במיוחד לפסטיבל תארח דיקלה את קובי אפללו האהוב ואת אהובה עוזרי המקסימה .

 

חוה אלברשטיין – בהופעה "מה את רואה"

21.10.2016 יום שישי, בשעה 22:00

מעל 8 שנים שהמופע של חוה אלברשטיין ממלא אולמות ברחבי הארץ, מדרום ועד צפון. בשקט ובעדינות חוה והחברים  שמלווים אותה על הבמה, פורטים את הרפרטואר האינסופי שלה לערב רב הבעה" מעצב לשמחה, מקטן לגדול, מהפרטי לכללי, מהעבר להווה ומאינטימיות לשירת רבים.

 

ארקדי דוכין ומיכה שיטרית מארחים את כנסיית השכל

22.102016 מוצ"ש, בשעה 21:00

ארקדי דוכין ומיכה שטרית "שני סיפורי אהבה"- הופעה מחשמלת של היוצרים המוערכים ארקדי דוכין ומיכה שטרית בחיבור מיוחד וחד פעמי לפסטיבל עם חברי להקת "כנסיית השכל".
המופע החדש, "שני סיפורי אהבה",  יעבור בנקודות ציון הדרך החשובות בפרק המכובד של שיתוף הפעולה הפורה בין דוכין לשטרית, שנמשך כבר שלושים ושש שנה והיד עוד נטויה.   המופע ישלב שירים מאלבומי המופת של "החברים של נטאשה" דרך השירים הנפלאים מאלבומי הסולו: "באביב", "אינתי עומרי", "מסמרים ונוצות", "נמנע ממך", "חדר משלי", "מי אוהב אותך יותר ממני", לצד שירים ענקיים שכתבו לאמנים אחרים: "יש בי אהבה", "בגללך", "לפעמים", "בגלל הרוח", "שמחת קטנות" ועוד. במופע יתארחו להקת "כנסיית השכל" עם מיטב השירים, וביצועים משותפים חד פעמיים.

 

גן המושבה (פתוח לקהל הרחב)

 

תזמורת צה"ל מארחים את אילנית

19.10.2016 יום רביעי החל משעה 20:00

גם השנה כבכל שנה בעשור האחרון יתקיים בפסטיבל ראשון לציון קונצרט ההצדעה לכוחות הביטחון  עם אמן אורח מן השורה הראשונה. והשנה , תארח תזמורת צה"ל את הזמרת אילנית מן הדמויות הבולטות בזמר הישראלי החוגגת 50 שנות יצירה במיטב להיטיה מכל  הזמנים, בעיבודים חדשים ועכשוויים שהותאמו במיוחד לתזמורת צה"ל. אין ספק שמובטח לנו מפגש מרגש ומיוחד בין תזמורת צה"ל המפוארת לבין הזמרת הססגונית והמרתקת הזו ששיריה שזורים בפסקול הלאומי המלווה את חיינו. בניצוחו של סרן נעם ענבר,  המופע יועבר בשידור ישיר ברשת ג' אשר יזמה את מסורת הקונצרטים של תזמורת צה"ל בפסטיבל ראשון לציון ושותפה בהפקה. מובטחת לכולנו הנאה צרופה.

 

דני רובס – בהופעה

19.10.2016 יום רביעי החל משעה 22:00

דני רובס, זמר ומבצע מהאהובים והמוערכים בישראל, אשר שיריו זכו להצלחה גדולה לאורך השנים ולאהבת אמת של הקהל. בהופעה יבצע דני את שיריו האהובים אשר הפכו לקלאסיקות עכשוויות ולחלק מפסקול חייהם של ישראלים רבים: "אני בא הביתה מהלילה", "נוסעת בעקבות האהבה", "פנים ושמות","איך הוא שר", "לא נרדמת תל אביב", "מכתב קטן","רכבות 68-80-88","גרעינים","זה לא אני", "משהו חדש מתחיל","בדרך אל האושר" ,"אני לא מפסיק להתרגש ממך" ועוד...

 

בימת ילדים בגן המושבה

מירי תשירי

20.10.2016 יום חמישי החל מהשעה 18:00

מירי היא ילדה שאוהבת מאוד לשיר . כשהיא שרה היא שמחה , מתרגשת ומאושרת. לא לחינם קוראים לה "מירי תשירי" הרפתקה מוזיקלית מצחיקה ומרגשת בכיכובה של מירי תשירי.
 

כוכבת הילדים - מיכל הקטנה במופע לכל המשפחה

20.10.2016 יום חמישי החל מהשעה 18:40

לאחר הסדרה החדשה והמצליחה אשר עלתה בערוץ הופ "מיכל הקטנה והמפלצות" והשתתפותה בהפקת חנוכה המצליחה "הדרקון המתוק שלי 2" מגיעה מיכל למופע לכל המשפחה המשלב שירים שכולם אוהבים ומכירים בליווי קטעי קישור, בשנים האחרונות מיכל הפכה להיות כוכבת הילדים המצליחה בישראל.

 

"המגזימנים"- מור פולנוהר, בן רביד, ליאור כהן

20.10.2016 יום חמישי החל מהשעה 19:30

מיטב הקלאסיקות של עוזי חיטמן בביצועים סוחפים של כוכבי הסדרה "גאליס" בעיבודים מודרניים ומהממים .

מופעים ים תיכוניים בגן המושבה

שלישית ווקאל מארחים את גלעד יחיא

20.10.2016 יום חמישי, החל מהשעה 20:30

מופע מקפיץ וסוחף של להיטים ים תיכונים של שלושה קולות מדהימים של תושבי העיר ראשון לציון נועם מימון מדה וויס, עדן שאבי מאייל גולן קורא לך וצחי לוי מאייל גולן קורא לך

מארחים את : גלעד יחיא בוגר בית הספר למוסיקה שבשנה האחרונה הספיק להופיע עם : אברהם טל, פאר טסי, נסרין, ישי לפידות והתזמורת האנדלוסית ירושלים
 

רון שובל

20.10.2016 יום חמישי, החל מהשעה 21:00

רון שובל במופע אני חוזר בליווי 7 נגנים המופע משלב בתוכו קלאסיקות "לפעמים", "אין עוד יום", "מסובבת" לצד להיטים חדשים "גולסטאר", "אני חוזר", "הישרדות" המופע עשיר ומגוון, מרגש ומקפיץ כאחד. רון שובל זמר ותיק וידוע באיכויותיו הווקאליות ומתאים את הופעותיו לילדים, נוער ומבוגרים כאחד.

עומר אדם

20.10.2016 יום חמישי, החל מהשעה 22:00

עומר אדם, אחד מהכוכבים הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל. הוא רק בן 22 ומחזיק בתואר מלך הלהיטים של העשור האחרון: "תל אביב", "נמס ממך", "אל תבכי", "בניתי עליך", "הופה" ,"להיאבד ברוח", "שקט", "מודה אני", "נסיכה", "מאמי זה נגמר", "מליון נשיקות", "מתקרבת מתרחקת", "נועצת מבט", "קסם", "אחרי כל השנים" , "שדות של תירוצים ועוד.

 

כיכר העירייה  ( פתוח לקהל הרחב )

 

שרים הדודאים – ישראל גוריון ואסף אמדורסקי

19.10.2016 יום רביעי בשעה 21:00

לא פלא שהמופע ישראל גוריון ואסף אמדורסקי שרים הדודאים הפך לאחת ההצלחות הגדולות של עולם המוזיקה הישראלי בשנים האחרונות. זה לא רק שילוב צובט הלב של ממשיך הדרך המוכשר והתאום הסיאמי אלא גם שירים שכבר לא כותבים היום למרבה הצער. ישראל גוריון, ילד נצחי, מתקרב ל-80 אבל עדיין נשאר מצחיק וכובש בעל קול מיוחד. אסף אמדורסקי יודע איך מתמודדים עם המורשת הענקית והקול המיוחד.

 

מירי מסיקה ודוד ד'אור במופע משותף- מופע בכורה

19.10.2016 יום רביעי בשעה 22:00

מירי ודוד, , מאחדים כוחות בפעם הראשונה לכבוד פסטיבל ראשון לציון במופע מרגש, ייחודי ואותנטי בו משלבים את להיטיהם מכל השנים יחד עם פיוטי וניגונים בעיבודים חדשים ומושקעים אשר מתחברים למופע חוצה שפה ותרבויות, הומוגני והרמוני אחד. לשני האמנים רפרטואר עשיר ומפואר בתרבות הישראלית, מה שמבטיח רשימת שירים מרתקת וביצועים עוצמתיים ומרגשים לשירים: תשמור על העולם ילד, באה אליכם, אני עף, אף אחת, קול מהשמיים, לשם  ועוד רבים וטובים.

דניאל יפה

20.10.16 יום חמישי בשעה 21:00

זוכת העונה השנייה של X פקטור ישראל, שהביאה עמה אל מסך הטלוויזיה ואל הצופים בבית, משב רוח מרענן, בינלאומי ופופי, בהופעתה היא מלווה ברקדניות וב – DJ  ומבצע תשירים שביצעה בתוכנית בעיבודים מיוחדים.

 

להקת טיפקס

20.10.2016 יום חמישי בשעה 22:00

מאז הודיעה טיפקס על חזרה לפעילות, הקהל מחבק ואוהב ויש דרישה גדולה מהקהל להמשיך וליהנות ממופע מרקיד, מרגש, מצחיק ומלא נוסטלגיה סוּפּר רלוונטית.

מופע הכולל את כל הלהיטים הענקיים "איזה עולם", "התחנה הישנה", "עננה", "סתם" וכמובן גם את 3 השירים החדשים שהפכו גם הם ללהיטים: מי הפרובינציאל, צמד איילות וכמובן "לילה לילה טוב". טיפקס בהרכב הגדול והמגובש ביותר  בכל הזמנים -תשעה נגנים שמצלצלים היטב, ביניהם ארבעה מההרכב המקורי וחמישה מוסיקאים נוספים ובהם התגלית המופלאה והמסקרנת הזמרת דניאל קריאף.

 

מתחם הצעירים רובע הבילויים (פתוח לקהל הרחב)

סטטיק ובן אל תבורי

19.10.2016 יום רביעי בשעה 21:00

הרכב המוסיקה המוביל בישראל במופע אנרגטי במיוחד בעל טמפרמנט גבוה ויכולת קריאת קהל מצוינת בליווי רקדנים ואקרובטיים ושרשרת להיטים שמהווים את הפסקול הישראלי של שנת 2016 "בא לה לרקוד", "דוביגל", "ברבי", "כביש החוף", "סלסולים" מופע מהנה המתאים לכל המשפחה

 

אליעד

19.10.2016 יום רביעי בשעה 22:00

שנת 2015 הייתה מוצלחת עבור אליעד, הוא נבחר לפריצת השנה וכשיר השנה במצעד השנתי של גלגל"צ, הוא זכה בתואר תגלית השנה במוסיקה ובקטגוריית האמן הישראלי המוביל של השנה. בהופעתו  מציג אליעד את מיטב הלהיטים בעיבודים חדשים ומפתיעים , בליווי שישה נגנים.

רחבת בית העם ( פתוח לקהל הרחב )

 

מסיבה ישראלית עם שרון חזיז מארחת את שרי

19.10.2016 יום רביעי בשעה 21:00

 

שרון חזיז שהביאה לנו את הלהיטים: "הולכת ממך", "פנסים" ועוד רבים וטובים עכשיו במופע "מסיבה ישראלית" שנולד במועדון "הגנקי" מופע סוחף ומקפיץ בו משולבים שירים ישראליים, טובים ואהובים מכל הזמנים בעיבודים חדשים ושמחים.

שרי – הזמרת שרי שבולטת בלהיטיה הקלאסיים: "דם חם", "למה לא", "ילדיסקו" ועוד.

המופע בשילוב הלהיטים משלהב את הקהל גם בשירה וגם בריקודים.

 

משה להב – הטיש הגדול מארח את רותי נבון

20.10.2016 יום חמישי בשעה 21:00

למופע אין מבנה קבוע ולא סט שירים מוכן, הכל "כאן ועשיו", תוך הבנתו של להב את הלך הרוח המתהווה באותו הערב מה שיוצר מופעים שונים זה מזה. הקהל הינו שותף פעיל ומתווה ביחד עם להב את אופיו של המופע.

רותי נבון – זמרת הפופ/רוק הוותיקה משנות ה-70 אשר הביאה לנו בקולה המיוחד להיטי ענק כמו: "בין האצבעות", "יום יבוא", "גשם בעיתו" ועוד.

 

 

מדרחוב  (פתוח לקהל הרחב)

 

19-20.10.2016 יום רביעי  וחמישי החל מהשעה 20:00

 

להקות מקומיות

 

"טעם עולמי " – מתחמי מזון ואוכל מכל העולם

19-20.10.16 החל מהשעה 18:00

 

בלוסטון הפקות אמונה על המתחם הקולינרי בפסטיבל. המתחם יכלול שדרת הדקלים ומדשאת המזרחית. בשדרת הדקלים ימוקמו דוכני מזון מעולמות שונים ומגוונים בקונספט – טועמים עולם.

באזור הדשא המזרחי ימוקם מתחם אלכוהול לבני 18+ מתחם זה ישולב בכלל המתחם ע"י רוח טברנה יוונית אשר יכלול בירות יינות וקוקטיילים מהעולם. בנוסף ימוקם במתחם זה אזור גבינות המתאים לרוח המתחם .

הכניסה למתחם זה מותנת בהצגת ת.ז ותשלום סמלי שיקנה הטבת כוס ראשונה חינם

(בירה /יין).


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה