יש תמורה בעד התרומה- הפנינג תחפושות



אלפים מתושבי העיר הגיעו להפנינג התחפושות שהתקיים בעיר, רכשו , תרמו ונהנו .ההפנינג שהתקיים ביום רביעי בעיר הביא להתרגשות רבה בקרב היוזמות, המארגנים, המפעילים ובעיקר התושבים.

אלפים מתושבי העיר הגיעו להפנינג התחפושות שהתקיים בעיר, רכשו , תרמו ונהנו .ההפנינג שהתקיים ביום רביעי בעיר הביא להתרגשות רבה בקרב היוזמות, המארגנים, המפעילים ובעיקר התושבים.

ההפנינג שלהקמתו היו שתי מטרות : אחת רכישת תחפושות ואביזרים במחירים נוחים לכל כיס והשנייה איסוף כספים לסלי מזון לנזקקים בחג הפסח , הביא אלפים מתושבי העיר והסביבה לקחת חלק בפרויקט, ליהנות ולתרום למיזם.

שני המוקדים היו מסודרים באופן זהה, ניתן היה להנות משני מופעים ומתנפחים ללא תשלום, ומקביל לרכוש תחפושות , אביזרים, מאפים, שתייה, פיצות, להתאפר ועוד. כל השותפים לעשייה המבורכת הגיעו ותרמו מיוזמתם ומרצונם.

 כבר בשעה שלוש החלו להגיע אנשים וביקשו לרכוש תחפושות "היה מחמם את הלב לראות תושבים שהמתינו להפנינג והודו לנו על ההפנינג שנתן להם את האפשרות לרכוש תחפושות לילדים שלהם" אמרה מירב כספי וקנין יוזמת הפרויקט. "אין לי מילים לתאר את ההרגשה שלי, אני מודה לכל מי שלקח חלק , לצוות המארגנים ולחברת המועצה קרן דנה ג'דה על ההפקה והניהול של הפרויקט".

ההפנינג שתוכנן להיות שלוש שעות, נמשך למעלה מארבע שעות, התושבים הגיעו לפני והאחרונים לא עזבו בלי איפור ופיצה. גדולים כקטנים וכמובן הילדים נהנו מכוכבי הילדים על הבמה: במערב העיר על הבמה ככבו "החברים של אורטל" ו"דור הגיבור" וביגאל אלון "הקרנבל של הילה" ו"חופית הדמיונית".

תושבים ספרו שכך הילדים שלהם חוו את הנתינה והתרומה, כדוגמת אורפז, תלמידה בכיתה ד בבית ספר רמז שרכשה בכל החיסכון שלה מתנות קטנות ותחלק לחברות שלה, תגובות של "כייף ומחמם את הלב לדעת שעדיין יש אנשים טובים באמצע ולאורך כל הדרך" ותגובות נוספות כ"יישר כוח ותבורכו" שמחממות את הלב מלאו את דפי המארגנים ברשתות החברתיות. תושבים רכשו מוצרים ב 5 ₪ ושלמו 20 ₪ , חלקם לא רצו עודף והיו כאלה שאמרו נהננו, בילינו והשאירו 100 ₪ .

מנהלי החברה העירונית שהסתובבו בין שני המרכזים, התפעלו מההיענות ושבחו את העוסקים במלאכה. במהלך ההפנינג צילם מנכ"ל החברה מר אלי פולק את ההפנינג וכתב "מיליונים אנשים, נשים וטף".

חברת המועצה קרן דנה ג'דה, שהיתה בין היוזמות והמארגנים: "כייף ומחמם את הלב לראות פרויקט שכולו נתינה ואהבת חינם מצליח ובגדול, היה מושלם והתגובות והתוצאות מדברות בעד עצמן, תודה לכל מי שלקח חלק ותרם להצלחה ולחברה עירונית על הסיוע בפרויקט המבורך".

מארגני הפרויקט: מירב כספי וקנין, קרן דנה ג'דה, סוזי דהן, עדי שוורץ, ענת פנסו פנגי, ענת שוורץ, יעל תורג'מן ועידית קרדוניס מביעים את תודתם לכל המתנדבים ומרוצים מההכנסות שעברו את 20,000 ₪ שכולם לטובת רכישת סלי מזון לתושבי העיר בחג הפסח. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה