מה בין עזה ובודהה



מופע היחיד של סרן (במיל') נדב רז,"מה בין עזה ובודהה", הוצג בקתדרה בראשון לציון.נדב רז הוא תושב רעננה, בן 34 נשוי +1 סרן במילואים, מטפל בכיר ברפואה סינית ומחבר המופע "מה בין עזה ובודהה?"

מופע היחיד של סרן (במיל') נדב רז, "מה בין עזה ובודהה", הוצג בשבוע האחרון בקתדרה בראשון לציון בפני קהל של כ-180 איש. במהלך המופע הציג רז את סיפורו האישי משירותו הצבאי בימי האינתיפאדה השנייה בעזה, שם התמודד מידי יום עם אירועים קשים, השפעות השירות הצבאי על חייו האישיים והמסע המרתק בין תרבויות המזרח המסייע לו לחוות תהליך ריפוי והשלמה עם עברו.

לדבריו של רז המסע למזרח היווה תפנית חיובית בחייו בין כאב לחיים של מזור וחופש, ובזכות החוויה האישית שלו נחשף גם לייעודו לחיים- לטפל באנשים ברפואה סינית ולהקל על כאבם.
 
" אני מודה לצוות הקתדרה בראשון לציון על האירוח הנפלא והזכות להציג את המופע בפני קהלים נוספים, אני רואה בהצגת המופע שליחות ושמח להציג אותו בכל מקום בארץ", אמר נדב רז.

"נכחתי במופע של נדב וחוויתי מפגש יוצא דופן, מרגש ומפתיע. נדב הצליח לגעת בליבי בזכות הישירות והאותנטיות שלו ואני ממליצה מאד לשמוע את דבריו הכנים והמעניינים", אמרה מנהלת הקתדרה בראשון לציון, רחל לוין

#נדב רז הוא תושב רעננה, בן 34 נשוי +1 סרן במילואים, מטפל בכיר ברפואה סינית ומחבר המופע "מה בין עזה ובודהה?" 


מאת:  רוני שדה
צילום: דותן גור אריה 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה