הצלחה אדירה לפסטיבל המוסיקה של ראשון לציון



למעלה מ- 300 אלף מבקרים השתתפו בפסטיבל המוזיקה של ראשון לציון שציין את שנתו ה-28

פסטיבל המוסיקה של ראשון לציון שכלל למעלה מ-100 אומנים, הרכבים ומוסיקאים והתפרש על פני 8 מתחמים: הלייב פארק, היכל התרבות, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם, רובע, מדרחוב ויריד קולינרי- "טועמים עולם", משך למעלה מ-300 אלף מבקרים.

במסגרת הפסטיבל התקיימו הופעות בחינם, פעילויות לכל המשפחה וכן הפקות מיוחדות שהתקיימו השנה כמו המופע "כלניות"- מופע מיוחד בפסטיבל במלאת עשור לפטירתה של שושנה דמארי. כמו כן, רמי קליינשטיין חגג 20 שנה לאלבום "תפוחים ותמרים" ואירח את הראל סקעת, היהודים חגגו 20 שנה לפעילותם המוזיקלית ואירחו את: מוקי , הדג נחש, ורמי פורטיס, שלום חנוך אירח את ברי סחרוף ואביב גפן, שלומי שבת ויהודה פוליקר הופיעו עם מופע המשותף, שרית חדד הופיעה בהפקה מיוחדת בליווי תזמורת צה"ל, דני סנדרסון וגורי אלפי הופיעו עם המופע "ראש בראש", יהורם גאון, ריקי גל, עילי בוטנר וילדי החוץ אירחו את רן דנקר, רותם כהן, פאר טסי, עדן בן זקן , רד בנד, גלי עטרי, רוני דלומי, אליאנה תדהר ולי בירן "לוקחים את הזמן", "החברים של קריבו"- ניקי גולדשטיין, אורי באני ואילן ליבוביץ' ולהקת הטרנזיסטור ועוד.


ראש העירייה , דב צור, אמר: "אין כל ספק שראשון לציון מובילה בשנים האחרונות מגוון גדול של אירועי תרבות המושכים אליהם קהל שוחר מוסיקה ויצירה. פסטיבל המוסיקה הוא אחד מעמודי התווך בעיר שהצליח להפוך, במהלך שנות קיומו, לשם דבר ולאכסניית היצירה הישראלית. שמנו דגש על המופעים הפתוחים ללא תשלום במטרה לאפשר לתושבי העיר ואורחיה ליהנות ממגוון רחב של אמנים ומופעים ברמה הגבוהה ביותר."

מחזיקת תיק התרבות, חברת המועצה קרן דנה- ג'דה, הוסיפה: "השנה הפסטיבל היה מגוון ועשיר ואפשר בילוי איכותי לכל המשפחה". נציין כי הפסטיבל הופק על ידי החברה העירונית ראשון לציון לתרבות בראות המנכ"ל אלי פולק.


 
בתמונה המצורפת:
אחד מרגעי השיא בפסטיבל, יהודה פוליקר ושלומי שבת שהופיעו באמפי לייב, קיבלו יחד אלבום זהב על המופע המשותף שלהם שמכר יותר מ-15 אלף עותקים. "כיף שהקהל מרגיש את החיבור הכן ביננו ואוהב אותו" אמר פוליקר.

צילום: אבי קקון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה