מאות אלפים השתתפו בפסטיבל ראשון לציון



עם חברי כוורת, יהודה פוליקר, עברי לידר, יואב יצחק, אבנר גדסי וגם עם אמפיפארק חדש ופסטיבל ייעודי לילדים * פסטיבל ראשון לציון הציג השנה מגוון הופעות ופעילויות שהתאימו לכל אחד

"אנחנו גאים להקים בית ראוי, איכותי ומתקדם להופעות חיות בישראל" כך פתח ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, את פסטיבל ראשון לציון באמפיפארק החדש במערב העיר, סמוך לסופרלנד.

את ההופעות באמפי תפעיל חברת "זאפה" וההופעה הראשונה של חברי כוורת וגזוז, בינהם גידי גוב, דני סנדרסון, מזי כהן, אפרים שמיר ויצחק קלפטר, היא חלק מההרצה של המקום שיפתח באופן רשמי באפריל 2015, אז גם תתאפשר ישיבה על הדשא. בסך הכל כולל האמפי 3000 מקומות ישיבה ועוד 9000 מקומות על הדשא. עלות הקמתו נאמדת בכ-20 מיליון שקלים, את העבודות להקמתו הובילה החברה הכלכלית.

יום למחרת סחפה ריטה את הקהל במופע שציין 20 שנה לאלבום המפורסם שלה "אהבה גדולה". משה פרץ השלים הופעה שלישית באמפי, כאשר עלה לשיר עם 12 נגנים.

בהיכל התרבות התקיימה הופעה של מוקי שאירח את אורית ותום פטרובר, סולני הלהקה "היהודים". במהלך המופע "לב חופשי" קיבל מוקי "אלבום זהב" שהגיע ל-15 אלף עותקים. את האלבום העניקו לו שלושת ילדיו הקטנים. יומיים לאחר מכן התקיימה הופעה חדשה של נורית גלרון שבה אירחה את מתי כספי, שלמה גרוניך וקרן פלס.

עוד בהיכל התרבות, נערך מופע מחווה מיוחד במלאת 35 שנים לתכנית הרדיו המיתולוגית של גלי צה"ל "ארבע אחר הצהריים".

עוד הופיעו בהיכל התרבות במהלך הפסטיבל יהודה פוליקר במופע "מוזיאון החלומות" ושלומי שבן, שולי רנד ומיכה שטרית במופע הכולל את מיטב יצירותיהם.

לצד מופעים אלו, העמידה העירייה הופעות הפתוחות לקהל, בין היתר הופיעה תזמורת צה"ל עם רמי קליינשטיין בגן המושבה. קליינשטיין קיבל במעמד ההופעה את אלבום הזהב על האלבום "מתנות קטנות".

יום למחרת הופיעו שם יואב יצחק, אבנר גדסי ורון שובל. בכיכר העירייה הופיעו קרן פלס ולמחרת היום שירי מימון ושמעון בוסקילה במופעם המשותף. במתחם הצעירים ברובע הבילויים הופיעו עברי לידר ומוש בן ארי. בחברה העירונית שהפיקו את הפסטיבל מספרים כי מתחם הרובע היה מלא עד אפס מקום.

חידוש נוסף בפסטיבל ראשון לציון היה פעילויות לילדים בשני מוקדם- בגן בעברית במזרח ובנאות שקמה במערב. בשני מוקדם אלו התקיימו הופעות של כוכבי ילדים, כמו כן במשטחי הדשא והמשחקים הוצבו מתנפחים, התקיימו סדנאות יצירה והוצבו ביתני משחקים.

ראש העירייה, דב צור, אמר: "פסטיבל ראשון לציון הפך לשם דבר בכל הארץ. השנה חנכנו את האמפיפארק החדש שנבנה בסטנדרטים המתקדמים ביותר בארץ ואת הפסטיבל לקטנטנים, כך שאני בטוח שהפסטיבל קלע לטעמו של כל אחד". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה