המופע של סנדרסון, גוב וחברים חנך את האמפיפארק החדש בראשון לציון



אתמול ( 11/10/14 מוצ"ש ) נפתח בהתרגשות רבה האמפיפארק החדש במתחם הסופרלנד ואין מכובד יותר לפתוח עם החבורה הנפלאה שהקימה את כוורת, דודה וגזוז. מנכ"ל החברה העירונית מר אלי פולק וראש העיר מר דב צור נאמו בפתיחה, התרגשו ובישרו שהמופעים בפסטיבל ראשון הם מופעי הרצה לאמפי החדש שיפתח רשמית באביב הקרוב.

דני סנדרסון וגידי גוב ארחו את מזי כהן, אפרים שמיר ויצחק קלפטר, חברים שדרכם הצטלבה לא פעם במשך השנים בלהקות כוורת, דודה וגזוז. החמישה שביחד ולחוד השאירו את חותמם על שדה הבידור הישראלי, נפגשים למופע מוסיקלי מיוחד במינו ויוצרים מארג נפלא של שירים כגון: "נתתי לה חיי", "יו-יה", "תשע בכיכר", "שיר המכולת", חלקם מההומור עם הקריצה המאפיינים את המיטב שבשירי הלהקות "דודה", "גזוז" ו "כוורת" ועד להיטי הסולו הרבים של כל אחד, שירים שהפכו לנכסי צאן וברזל. על הבמה הם נתנו רצף של מיטב "דודה", "גזוז" ו "כוורת" ועד להיטי הסולו הרבים של כל אחד מהם בנפרד. הצטרפו אליהם חמישה נגנים על תופים, גיטרות ,קלידים וכלי הקשה.
 

צילום סטילס+ווידאו: אבי קקון

כ-2700 איש הגיעו לחגוג את האמפיפארק החדש וזכו להתארח במתקן מרווח, עם במה מושקעת בתאורה וסאונד נקי, כשעתיים של מופע נוסטלגי עם אמנים מהשורה הראשונה של הזמר הישראלי .

בהמשך הפסטיבל באמפי יופיעו:

# ריטה – 20 שנה ל- אהבה גדולה (12.10.2014 בשעה 21:00 )

שני עשורים לאחר סיבוב ההופעות הבלתי נשכח, ריטה חוזרת לבמה עם אהבה גדולה, המופע שכולם זוכרים המופע "אהבה גדולה" היה אבן דרך בלתי נשכחת בקריירה של ריטה. היה זה המופע שהציג את שלל הפנים המרתקות של ריטה, גם זו 'הגדולה מן החיים', גם הפשוטה, הישירה, הארצית, האוהבת. אולי יותר מכל, נחרתו בזיכרון הקולקטיבי התמונות מהמופע בקיסריה, שבמהלכו הקהל הרעיף עליה אהבה גדולה, אהבה ענקית.

# משה פרץ מארח את אגם בוחבוט ( 14.10.2014 בשעה 21:00 )

משה פרץ ייקח חלק בפסטיבל ראשון לציון, במופע חגיגי, בליווי תזמורת של 12 נגנים. במהלך המופע ישולבו מספר סגנונות וז'אנרים של מוזיקה, בסגנונו הים תיכוני הייחודי לו, עם נגיעות מעולמות מוסיקליים מגוונים כרוק, פופ, רגאיי, מוסיקה ערבית, ג'אז ועוד.... 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה