פסטיבל "מצאנו מים" 2014 בראשון לציון



הפסטיבל "מצאנו מים" יתקיים בחול המועד סוכות 14-12 באוקטובר 2014, בין השעות 14:00-10:00 במוזיאון ראשון לציון בעיר.

מוזיאון ראשון לציון מזמין אתכם לפסטיבל אמנות ומים ייחודי המשלב הצגות, סדנאות ומיצגים מוזיקליים ייחודיים לכל המשפחה. במשך שלושה ימים ישטפו את המוזיאון מגוון מופעים המשלבים מוזיקה, תנועה, מדע ומים בחוויה חדשנית עוצרת נשימה ומהפנטת. השנה, הפסטיבל יעמוד בסימן מחזור תוך שימור המשאב שהפך לסמלה ומקור חייה של העיר ראשון לציון – המים. עקרונות וערכי שימור הסביבה, מחזור והגנה על משאבי טבע יעמדו במרכז הפסטיבל תוך יצירתיות, עניין וגירוי המחשבה של הילדים.

הפסטיבל מציע את כל מגוון הפעילויות בכרטיס אחד ובמחיר שווה לכל כיס, עד 35 ₪ לכרטיס בודד, 30 ₪ לכרטיס השני ו-20 ₪ לכרטיס השלישי.

הפסטיבל "מצאנו מים" יתקיים בחול המועד סוכות 14-12 באוקטובר 2014, בין השעות 14:00-10:00 במוזיאון ראשון לציון בעיר.

ראשון-לציון מובילה בתחום המים מיום היווסדה, הטיפול המתקדם בתחום החיסכון במים הפך אותה לעיר עם ניצול המים הטוב בישראל. 131 שנים חלפו מאותה קריאה נרגשת של חלוצי המושבה - "מצאנו מים" אשר הפכה לסמל ומורשת של העיר. הבאר העתיקה עברה תהליך שימור ומהווה אתר מורשת ישראלית.

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונט לחצו כאן  
 

בין פעילות הפסטיבל:

בועות קסמים - מופע אומנותי המשלב מוזיקה קלאסית ובועות סבון ענקיות ותיאטרון תנועה פיוטי. הטכניקה יובאה לראשונה לארץ מאיטליה על ידי האמנית יעל בת-אנוש והמופע מהפנט את צופיו- ילדים ומבוגרים גם יחד.

תיפוף ירוק – מופע מוזיקלי אינטראקטיבי הממחיש כיצד שימוש בחפצים יומיומיים, הופכים בעזרת אנרגיה, מקצב והמון דמיון לכלים מוזיקליים.

• סדנאות מדע ומים של מכון וייצמן – סדנת הכנה עצמית של דגמי צוללן קסום אשר יסבירו כיצד ספינות צפות וצוללות שומרות על עומק קבוע.

סיור ומיצג אור-קולי לבאר המים העתיקה של ראשון לציון המספרת את רגע הגילוי של המתיישבים הראשונים שאיתרו לאחר חיפושים נרחבים מים זורמים באזור.

סיורים במוזיאון ראשון לציון – סיורים מיוחדים אל נבכי ההיסטוריה של העיר ראשון לציון מראשית ימיה ועד היום.

בנוסף, במתחם המוזיאון יתקיימו סדנאות מים ואנרגיה, מייצגי אמנות מופעים בשיתוף שחקנים, חוקרים ומדריכים מן המעלה הראשונה. הנכם מוזמנים לחגוג אתנו בחול המועד סוכות את מורשת וההיסטוריה של העיר ראשון לציון- סיפורם של המתיישבים הראשונים באזור בדגש על תכנים הקשורים למים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה