פנים לאהבה- ביקורת סרט



סרטו של ארי פוסן עם אנט בנינג, אד האריס, רובין וויליאמס, על הזדמנות שנייה לאהבה.

סיפורה של ויקי, (אנט בנינג ) שאבדה את בעלה גארט, שטבע בחופשה במקסיקו. היא פוגשת אחרי חמש שנים של אבל את טום – גבר שנראה בדיוק כמו גארט (אד האריס). היא מחליטה לתקן את הגורל ולשוב לחיק אהובה אבל אינה מבחינה שבעצם מדובר באדם אחר. טום מצידו, מרגיש שמצא את אהבת חייו.

השכן, ידיד טוב של המשפחה, מקווה שויקי תענה לחיזוריו אבל לגביה הוא ידיד של המשפחה. כשביתה של ויקי, סאמר, מבחינה בדמיון בין החבר החדש לבין אביה, היא משתוללת.


זהו סרט דרמתי ועדין על מערכת יחסים שיכלה להיות נפלאה לולא הניסיון של ויקי לשחזר את העבר. היא אינה מסוגלת לראות את טום ובכל חיבוק בעצם מרגישה בגארט, בעלה שמת.

רב הסרט מצולם בתקריבים והדרמה מועברת דרך הבעות פניהם. משחק דרמתי ומרגש של שלושת השחקנים הראשיים. הסרט נבחר לפסטיבל טורונטו  2014.

ארי פוסן, במאי ותסריטאי
בן למשפחה של קולנוענים (אביו הוא הבמאי הרוסי מיכאל פוסן, בן כיתתו של אנדריי טרקובסקי) ואימו היא משוררת אידיש נודעת אשר עבדה גם כתסריטאית. זוג הוריו שנרדפו על ידי המשטר הקומוניסטי ברוסיה מצאו את דרכם לישראל. ארי נולד בירושלים.

את החינוך הקולנועי שלו רכש פוסן בבית הספר לקולנוע UCLA. את סרטו הראשון כבמאי, "Chumscrubber", הוצג במסגרת פסטיבל סאנדנס וזכה בפרס חביב הקהל. "פנים לאהבה", סרטו החדש של פוסן, הוקרן לראשונה במסגרת פסטיבל טורונטו האחרון.

אנט בנינג, " ניקי "
זוכת שני פרסי גלובוס הזהב, אנט בנינג נראתה לאחרונה על המסך הגדול לצידה של ג'וליאן מור בקומדיה המצליחה "הילדים בסדר".

היא כיכבה, בין היתר, בסרטים כמו "להיות ג'וליה", "אמהות וילדים", "אמריקן ביוטי", "גברת האריס", "קשר מוחי", "הנשיא מאוהב", "סיפור של אהבה", "אשם על פי חשד", "הפלישה ממאדים!", "ריצ'רד השלישי", "באגסי" ו"הפיתויים של ולמונט".

אד האריס, " טום/גארט "
מועמד לפרס האוסקר על תפקידיו בסרטים "אפולו 13", "המופע של טרומן" "פולוק" ו"השעות".
הופיע בסרטים כמו – "הצוות המובחר", "הפריצה לאלקטרז", "היסטוריה של אלימות", "נפלאות התבונה", "נראתה לאחרונה", "מצולות", "הפירמה" ו"הדרך חזרה".

רובין וויליאמס, " רוג'ר " 
זוכה פרס האוסקר על תפקידו בסרט "סיפורו של ויל האנטינג".
כיכב בסרטים  כמו – "הוק", "גברת דאוטפייר", "בוקר טוב ויאטנם", "פישר קינג", "ג'ומנג'י", "התעוררות", "מוסקבה על ההדסון", "ללכת שבי אחריו" ו"כלוב הציפורים".

ארה"ב. 2014.
92 דקות. דובר אנגלית, מתורגם לעברית.
מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג.

 חנה דרורי קאשי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה