עברי לידר בפסטיבל ראשון לציון



המופע זכה להצלחה גדולה ולתגובות חמות מכל מי שנכח במקום ושמע את החיבור הקסום בין השניים. העולם הקלאסי איננו חדש ללידר, בהיותו ילד התחנך על יוצרים כגון: באך, בטהובן, שוברט, מוצרט, דביסי, ברהמס וכשהחל ללמוד פסנתר ביצע יצירות שלהם ולכן החיבור לתזמורת המהפכה הינו טבעי.

בחודש יוני האחרון חזר עברי לידר למקורותיו הקלאסיים וחבר לתזמורת המהפכה לקונצרט קלאסי רוק אלקטרוני באופרה הישראלית - המשכן לאמנויות הבמה .

המופע זכה להצלחה גדולה ולתגובות חמות מכל מי שנכח במקום ושמע את החיבור הקסום בין השניים. העולם הקלאסי איננו חדש ללידר, בהיותו ילד התחנך על יוצרים כגון: באך, בטהובן, שוברט, מוצרט, דביסי, ברהמס וכשהחל ללמוד פסנתר ביצע יצירות שלהם ולכן החיבור לתזמורת המהפכה הינו טבעי. העבודה בין לידר לתזמורת המהפכה ייצרה דיאלוג בין התזמורת לבין רוק ואלקטרוניקה עליה הופקד ג'וני גולדשטיין החצי השני של לידר בצמד TYP  וכך נוצר נופך חדש לחומרים המוכרים והאהובים של לידר מכ-18 שנות קריירה.

ניצוח: רועי אופנהיים.
עיבודים תזמורתיים: זהר שרון.
עיבוד אלקטרוני: ג'וני גולדשטיין. 

בתחילת חודש אוגוסט יצא לחנויות המוסיקה האלבום שהוקלט בהופעה זו. 

תזמורת המהפכה כוללת 28 נגנים, נוסדה לפני כעשור על ידי זהר שרון ורועי אופנהיים מתוך מחשבה שהתזמורת היא כלי נגינה שאפשר לעשות איתו דברים שונים, לפרק את החשיבה הקונבנציונלית ולבנות דיון מחודש ביכולת החיבור של התזמורת עם סוגים שונים של מוסיקה.

22.9.2013 בשעה 20:30


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה